![]() |
|
|||
|
|||
![]() wie gaat hier heen?
http://www.vwn.de/vw-bus-treffen.html 7 oktober 2007 Internationaal VWbustreffen Hannover ik wel dus. |
|
||||
|
||||
![]() Eens kijken of ik dan kan, lijkt me wel leuk.
|
|
|||
|
|||
![]() wie gaat hier heen?
http://www.vwn.de/vw-bus-treffen.html 7 oktober 2007 Internationaal VWbustreffen Hannover ik wel dus. |
|
||||
|
||||
![]() Biddinghuizen was nog vrij dichtbij, maar Hannover is echt te ver
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kijk hier ff
|
|
||||
|
||||
![]() jaja ik ga al! vrijdagochtend rijden we met 3 bussen vanuit friesland daarheen!
|
|||
|
|||
![]() ik ga er morgen al heen
![]() ik moet om 9 uur laden in de werkplaats van Pon in leusden voor de meeting in hannover messe we moeten er laden met 4 vrachtauto's dus liefhebbers kunnen vast wat voor proefen morgen in leusden ![]() ik moet 4 T1 laden ![]() Quote:
je bent er binnen 4 uur rijden benji ( met 80 km/h ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou het? Wassenaar was al dik 3 uren!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik doe in 4 uur 15 min van hannover fabriek naar pon leusden in de vrachtauto ![]() noordhorn bremen is zo rond de 3 uur bremen hannover is maar klein stukje ![]() van hier naar wolfsburg is 4uur en 30 min in een persoonen auto snelheid 130 km/h of je brengt de camper nu bij me zetten we die er ook bij op heb de vrachtauto thuis ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, en ik spring bij je in de vrachtauto? Of gaat de camper alleen heen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je mag wel mee rijden ![]() als je maar zo nu en dan koffie zet dan ![]() maak morgen wel ff foto's van het moois bij pon vandaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was al te laat dus, ik kan niet meer mee. Had het wat in het ongewisse gelaten. Komt wel goed uit, zaterdag even apk knutselen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HELEMAAL geen slecht id Alberto ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi gezicht . 4 auto transporters met T1 T2 T3 T4 en een dikke camper . . Foto's volgen .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziiiiiiiiiieeeeeeeeennnnnnnnn !!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Ps: Ben je trouwens "online" in je truck ?? Blackberry of zo ??
|
|||
|
|||
![]() Ha ha ja zo nu en dan ff . Voor foto's moet je ff wachten tot vrijdag . Die staan op de camera . Maak ook wel wat in hannover . Als er wat te zien is
![]() Last edited by voklswien : 04-10-2007 at 15:39. |
|
|||
|
|||
![]() |