![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed, ik heb even een eigen verkooptopic aangemaakt op aanraden van de administrators.
Hierbij gaat mijn jetta 1 de verkoop in. Ik heb er op het moment niet direct plek voor, ik heb al 3 andere auto's. Daarnaast vind ik het jammer om hem als daily te moeten gebruiken, vooral nu de mindere tijd er weer aan komt. De jetta is van april '82, en is daarmee belastingvrij. Er ligt een 1.3 motor in met 4-bak. De auto rijd en schakelt prima. Km-stand is 164.xxx, ik heb een uitdraai opgevraagd van het kenteken met daarop de km-standen van de APK-beurten. Voor zijn leeftijd is het echt een mooie, nette auto. Recentelijk onderhoud: - Carburateur schoongemaakt, deze was iets verstopt. - Co-gehalte en ontsteking zijn hierna opnieuw afgesteld - Nieuwe bougies, bougiekabels, rotor, verdelerkap, condensator v. de contactpuntjes, benzinepomp, benzinefilter. De carrosserie is echt hard. De dorpels zijn nagenoeg vrij van 'krikschade', de deuren zijn nog roestvrij en ook de wielkasten achter zijn in zeer goede staat. Alle sloten werken nog op de originele sleutel. Een paar minpunten: - Er zit een roestputje in de linkeronderhoek van het achterraam. Op de linkerwielkast achter zit een roestplek. - De deurpanelen naast de achterbank zijn niet mooi meer, het skai laat los. De vraagprijs is 2000,-. Een goed bod is welkom. Last edited by Henk_Pigo : 10-10-2007 at 17:51. |
|
||||
|
||||
![]() Topic mag wat mij betreft op slot....
Heb besloten om hem toch te houden. |