![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ivm annulering van een set velgen zit ik met deze set in mijn maag
![]() ![]() ![]() Maar nu naar het setje. ![]() 16inch stalen velgen van een New mini met splinternieuwe Nankangs NS-2 165/40 R16 73V TW eromheen. Set is nieuw en de alleen de banden zijn al € 220,- zonder montage, velgen zitten op € 165,- en dan moeten de banden er nog om.............kortom iedereen weet wel wat zoiets kost dus bieden is vrij zinloos. Uitdraaien naafgat kost ook geld. ![]() Velgen: breedte: 5,5J Et-waarde 45 grootte: 16 inch steek 4x100 naafgat is 57,1mm Dus nieuw setje banden en velgen voor € 395,- all in.
|
||||
|
||||
![]() Foto? (doet wonderen voor de luiaards die niet even kunnen googlen voor 't model)
(en wel fijn dat je de naafgaten zijn uitgedraait, niet uitgedremelt ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Naafgat al uitgedraaid of moet dat nog gebeuren?
|
||||
|
||||
![]() Het staat er toch echt wel
![]() Gaat om dit model velgen ![]()
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death ![]() Last edited by Dasher : 06-10-2007 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() Zondagmorgen uppie..............
|
||||
|
||||
![]() Maandaguppie...............des te langer ik met dit setje in mijn maag blijf zitten des te minder het voor de 1e besteller wordt................altijd leuk als je een keer iets goedkoop voor iemand regeld.
![]() ![]() ![]() Dus €395,- voor compleet nieuwe set stalen velgen met net gemonteerde Nangkangs 165-40-16's eromheen. voor € 100,- extra kan ik de banden eraf halen, velgen verbreden naar bv 7,5J, en dan de bandjes erweer omheen. Hele set verzenden is ook geen probleem komt er voor de hele set €24,- overheen.
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death ![]() Last edited by Dasher : 08-10-2007 at 17:35. |
|
|||
|
|||
![]() hoe zou dat staan op een golf twee?.
|
|
||||
|
||||
![]() uuuh, tof icm een schroefset :P
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kinky !!!!!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() en op een golf met een vaste verlaging van -4?
|
|
||||
|
||||
![]() met -4 zou het ook wel willen, en als je later schroefset eronder gooit kun je to the floor..............en het lijkt ook best tof............met gewoon naafkapje van vw erop. Naafkapjes gooi ik er gratis bij dan.........doos vol onderhand.
|
|||
|
|||
![]() mooie lul dat ie niks meer van hem laat hooren
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij zal het wel merken als ik hem een keer tegenkom ![]() ![]() Maar dat komt wel goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, er lopen er dus nog meer van die figuren rond op dit forum....
![]() Ik had ook wat onderdeeltjes gekocht van.., zal ook geen naam noemen, maar die reageerd ook ineens niet meer..... ![]() Ik hoop dat je het toch nog aan iemand kwijt kunt; succes kerel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jups naafkapjes klem je tussen bouten in.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Och tuurlijk, me bad. Ik dacht dat het dezelfde kapjes waren als voor alu-mini-velgen... sorry voor de ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En zo zien ze er onder een Golf 2 uit (deze zijn wel verbreed!)
Stijn's Golfje; ![]() Erg coole steelies. M'n handen jeuken om ze voor de passat ook te kopen ![]() Sorry voor de off-topic, maar wilde met de foto laten zien wat ervan te maken valt ![]()
|
||||
|
||||
![]() dinsdag uppie.
Ik ga vanavond naar de verbreder met een set velgen en deze zouden mee kunnen ![]() ![]() Dus nieuw setje velgen en banden voor €395,- en zakken met de prijs gaat helaas niet.............ben geen geldverstrekker.............dit even naar aanleiding van een bod op de velgen en banden ![]() € 250 ![]() Dat kosten de velgen normaal per 4 bij de dealer.............is mij verteld.
|
||||
|
||||
![]() uppa maar weer voor een nieuw setje velgen met banden voor €395,-
@Gijs ![]()