![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien in mijn zinnen heb gezet op een Bora, gaat de G60 ook de deur uit.
Ik heb deze auto een tijdje terug gekocht als project, maar ik ga dit project niet meer voltooien. Het is een originele G60, geen originele nederlander. Auto ziet er netjes uit, buitenkant kan wat aandacht gebruiken, binnenkant is zo goed als nieuw. De auto loopt op dit moment niet, omdat de IC eraf ligt, en de lader ook bijna, om deze te laten reviseren. Het is mogelijk om de auto zo te kopen zoals ie er nu staat, of lopend. Merk :Volkwagen Type : MK2 GTI G60 Edition One Motorinhoud :1800 cc Bouwjaar :13 juli 1990 Kilometerstand :+/- 185000 Extra's : Volledig origineel Omschrijving : Deze auto betreft dus een volledig originele Golf 2 GTI G60. Kleur LC3U. - 1800 8V G60 160 Pk - Elektrisch recaro interieur in nieuwstaat - Elektrische ramen - Elektrische en verwarmde spiegels - Elektrisch verstelbare koplampen - origineel schuif EN kanteldak - Verwarmde ruitensproeiers - Airco (werkt) - Fischer CD console in de middenconsole - 15 inch BBS RM velgen, matige staat (1 extra als vervanging van 1 velg waar een kromme rand op zit) - Siglachrome achterruiten Als extraatje erbij: Nieuwe lederen pookhoes, pookknop en handremhoes Nieuwe Edition One motorkapsticker Eventueel een setje Siglachrome extra Ik denk dat ik verder niemand hoef te vertellen hoe een G60 eruit ziet, wat er allemaal op en aan zit etc etc Van de Edition One zijn er maar 11000 gemaakt, en dan in de varianten 8v 16v en 8v G60, dus een veel geziene auto is dit ook niet. Vooral gezien het aantal opties wat op deze auto zit. Prijs is 2500 euro zoals ie nu staat. Indien de koper wil, dat ie lopend wordt afgeleverd met gereviseerde lader wordt dit uiteraard een ander verhaal, dan is de prijs nog overeen te komen. Bij interesse mail of msn Ricocardo@hotmail.com Msn is wat mij betreft het makkelijkst. Foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by RicoGTI16V : 18-06-2007 at 11:26. |
|
|||
|
|||
![]() Uppie
|
|
|||
|
|||
![]() en een maandag middag uppie
![]() |
|
|||
|
|||
![]() weekend up
|
|
||||
|
||||
![]() heb je hem nu inmiddels al verkocht of niet
heb nog steeds interesse namenlijk.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is nog niet verkocht. Is wel een serieus geinteresseerde die m in niet lopende staat wil, dus die heeft ff voorrang. We houden contact via msn!! |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Rico,
Ik heb even een vraagje aan je en hoop dat je ermee kan helpen! Ik mis bij mijn golf de intercoolerkap die voor de helft de accu dekt, deze mis ik en zou deze graag willen hebben,.. kan jij misschien voor mij kijken welke onderdeelnr dat is dan kan ik hem bestellen bij de dealer. Ik ben je er echt dankbaar voor als je dat voor me zou willen doen. Mvg Jim |
|
|||
|
|||
![]() Lucht geleiding laadlucht koeler
191 121 329 A ca €51,50 ex (stuk over de accu) 191 121 330 A ca€66,50 ex (gedeelte over je luchtkoeler) Beide niet meer leverbaar.!!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() zijn van een golf TD met intercooler hetzelfde
heb je misschien iets meer kans op de sloop oid ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens de VW-bijbel zijn ze hetzelfde idd. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zeg UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!! Wie maakt me los.
Prijs is onderhandelbaar he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is ie al rijdend of nog steeds niet?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nopes, nog niet rijdend. Ik heb er zelf de kennis niet voor, en aangezien Sebas, van Dub05 pas een huisje heeft gekocht, zal t voorlopig ook nog niet lukken. Hij heeft nu wel wat beters te doen. Maar goed, prijs is over te praten.... |
|
|||
|
|||
![]() Topic kan gesloten worden. De G60 heeft een nieuw baasje in Belgie :P
|