![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook wel gegoten gesmede velgen uit de Fuchsen fabriek?
|
||||
|
||||
![]() Dat was toch de mivw kever, de nieuwe eigenaar heeft van mij 2 omega fuchsen overgenomen destijds. Volgens mij zit hij hier op het forum.
|
|
||||
|
||||
![]() in ieder geval heeft de kever een bijnaam, check het dashboardkastje.
een super kever, maar op foto 1 komt dat zeker niet tot zijn recht. weer verhoogd en dakrek ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hele mooi kevert !!
|
|||
|
|||
![]() Zo heel erg lang geleden is die toch nog niet verkocht?
Blijft wel een onwijs mooi ding! Als tweede auto.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kenteken is ook veranderd.
![]()
|
||||
|
||||
![]() kan.. als een auto voor 78 een nieuwer nummer heeft kan dat gewijzigd worden in een kentekennummer met een oude code.. zodat je legaal met blauwe platen mag rijden..
2 letters en 4 cijfers combinatie.. kost iets van 30 euro. |
|
||||
|
||||
![]() al met al een mooi ding!!
|
|
|||
|
|||
![]() Had dat ding al een achterruit jalozie in de kleur van de auto?
En is die versmalde vooras niet mee verkocht? Of lijkt dat maar zo op de Marktplaats-foto's? De eigenaar heeft hem pas sinds 12-07-2007 volgens de RDW gegevens.. wat zonde.. De RDW gegevens als toevoeging: Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 1300 Kleur(en) Grijs Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 842 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 29-12-1981 Datum eerste toelating 30-06-1970 Datum aanvang tenaamstelling 12-07-2007 Vervaldatum APK 15-08-2008 Wacht op keuren Nee |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de kever toen met pijn im mijn hart verkocht ,ik begon toen mijn eigen zaak en had het geld hard nodig,hij was toen nog niet af toen ik hem verkocht,er is ondertussen veel aan gedaan,maar hij staat er nog zeker netjes bij.
De nieuwe eigenaar heeft hem gelukkig wel afgebouwd in de stijl die ik toen ook voor ogen had. Toch leuk om hem weer eens terug te zien,ik hoop dat hij een goed huis krijgt. |
|
||||
|
||||
![]() De vooras was toen eigenbouw en heb ik de nieuwe eigenaar aangeraden te vervangen voor een ander ,was niet super.
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Is een andere as onder gezet na de verkoop. Die datum zal de datum zijn van het andere kenteken.
Ik heb op mijn Santana het originele kenteken terug gekregen, de datum aanvang tenaamstelling is toen weer opnieuw ingegaan.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat was er nog niet af aan de kever? Alleen optisch? Of ook nog dingen aan de carrosserie en motor? Weet je nog wanneer je hem ongeveer verkocht hebt? En is het niets om terug te kopen? Waarom wel of waarom niet? GR Patrick |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de kever optisch klaar gemaakt,er zitten 4 nieuwe schermen op,2 nieuwe originele deuren,nieuwe kofferklep,en motorklep. Bumpers zijn nieuw en er zijn nieuwe onderkanten in het achterscherm gezet. De auto was toen ik hem klaar had Keihard. De remmen moesten nog gedaan worden en nog wat motorische dingen. Leon AKA volksadiction heeft diet geloof ik allemaal opgeknapt voor deze jongen. Ik heb het hele verhaal toen verteld aan de eigenaar en hij vondt dit toen geen probleem.het was voor hem een keus ,of een technische 100% auto met veel plaatwerk of andersom. De stoelen heb ik ook nog opnieuw laten bekleden incl deurpanelen. De auto is toen geheel opnieuw gespoten en afgespoten met blankelak. Toen ik de auto aan het bouwen was kwam ik aldoende erachter dat ik niet met het type kever bezig was die ik wilde hebben,dus ik zal deze auto niet terug willen hebben,ik zou dan voor een ouder model gaan of een Ovaal. Maar ik heb daar voorlopig effe geen tijd voor maar ooit komt er weer 1 in dezelde kleur,want die vondt ik super staan op een kever. De achter as is een IRS ophanging dus geen negatief camber mogelijk ![]() Ik heb hem geloof ik in de zomer vorig jaar verkocht. Er staat nog een topic op dit forum over de bouw van de kever. |
|
|||
|
|||
![]() De vraagprijs van deze kever bedraagt 8000 euro.
Zou dit reëel zijn? Ik vind het erg veel voor een 'omgebouwde' kever.. |
|
||||
|
||||
![]() Deze kost 8900 en is ook gerestaureerd van Walter.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad. Hij heeft zijn prijs al iets laten zakken omdat ik GEEN dakrek en GEEN jalouzie wil hebben.
Ik heb nog steeds mijn Lupo te koop staan.. als ik die verkocht was deze beste man ook zijn kever kwijt.. |
|
|||
|
|||
![]() Emiel, heb je trouwens ergens wat meer foto's en informatie van bovenstaande kever? Die blauwe dus?
|
|
||||
|
||||
![]() Moet je Walter van Dub05 effe mailen,het is een stoer Ovaaltje
|