![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb afgelopen weekend afscheid genomen van m'n mk1 jetta. hij is gelukkig naar een liefhebber gegaan en is in goede handen. Ik heb zijn jetta mk2 overgenomen. Alleen de 16 inch stalen velgen met doppen mocht ie zelf houden .
Heb nog niet zoveel plannen want de auto is redelijk compleet, donkere koplampen+knipperlichten, gt achterlichten, zacht dashboard, recaro intrieur, nieuwe radio, speakers, versteker enz. schroefset, klapsleutel noem maar op. moeten alleen nog een paar behoorlijke wielen op met de juiste bandenmaat zodat ie weer wat lager kan . Hier eff een foto, als ik weer een behoorlijke camera heb dan komen er betere foto's maar ja het is een bekende auto. ![]() Plannen zijn: -donkere knipperlichten met stadslichtfunctie(bestaan die?) -andere velgen -ander stuurtje -plus nog wat kleine dingetjes
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 04-11-2007 at 22:49. |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding! gefeliciteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() komt idd door de wielen, met die ballonnen die er nu opzitten kan je niet lager ..
wat leuk, ik kwam deze shop van mij tegen.. toen was de jetta nog standaard op verlaging na dit was in de ochtend voor de midwintermeet van vwspeed, 1 dag nadat ik de auto had gekocht ik had toen mijn plannen geshopt, al met al is het toch redelijk geworden van wat ik in gedachte had ![]() ![]() Last edited by Misha : 29-10-2007 at 22:58. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta! De kleur staat hem ook gewoon goed!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is idd door die ballonnen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmmm, ik zie potentie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ervan overtuigd dat je er een lekkere bak van gaat maken.
|
||||
|
||||
![]() vandaag eens de auto goed gewassen en gepoetst, en m´n trust 3,3 megapixel uit het museum gehaald en wat foto´s geschoten.
|
||||
|
||||
![]() Lekker wagentje hoor
|
|||
|
|||
![]() mooie jetta succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() winterlook 2007/2008
|
||||
|
||||
![]() Dus het knappe tweelingbroertje van de mijne is nu jou eigendom
![]() Geweldige auto, mocht je je koplampen ooit nog kwijt willen dan hoor ik het graaaaag! Als ik dit zo zie zit ik er ook weer aan te denken om de bra eraf te halen... Zo op het oog vind ik 1 dingetje niet zo, geen knippers aan de zijkant, heb ik er gewoon in en met spray mooi zwart gemaakt. Vind ik leuker staan dan zo'n saai plastikje... Heb je trouwens ook nog foto's van binnen? Die heb ik nog niet gezien van dizze trunker.
|
||||
|
||||
![]() Ga je die velgen als wintervelgen gebruiken? Wil ze wel ruilen tegen een setje 14" staal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke Jetta man, als een idee voor de zomerwielen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope nog geen idee, wil eigenlijk een origineel idee hebben maar valt nog best tegen, alles is al gedaan of verzonnen.
|
||||
|
||||
![]() mooie auto man en nog veel kilometers toegewenst
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Trekkerbanden? Shit, nu heb ik het verzonnen, sorry, zal geen ideeën meer geven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk het niet jurjen, we hebben hier geen onverharde wegen zoals bij jouw ![]() ![]()