![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laatste tijd goed contact met een Teilehändler in D. Al 4 keer spullen weg gehad o.a. twee Twingo daken...........1 voor mij 1 voor Tjaap
![]() Ik had hem al paar keer gevraagd naar nette stalen velgen in 4x100 en dan een beetje normale ET..................net bericht gehad. Hij kan voor € 125,- mij 4 z.g.a.n. steelies bezorgen. Het gaat dan om de volgende velgen 16inch et 37 Steek 4x100 naafgat 56,6mm Breedte is 6,5J Velgen komen onder nieuwe auto's vandaan ivm montage LM. Indien hier interesse voor is kan ik zo'n set bestellen en bij mijn ouders in D laten bezorgen................neem ik ze mee naar Grunn...........moet je ze ophalen bij mij in Finsterwolde, of op de lijn Wnschoten-Den-Helder een overgaveplek afspreken. Dus interesse even hier melden. Het gaat om dit model velgen Last edited by Dasher : 29-04-2007 at 20:05. |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik zeker interesse in, alleen is Grön zo een eind weg voor mij...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft sowiezo nu nog 3 sets liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto van de velgen?
|
|
||||
|
||||
![]() Foto staat bovenaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er ook sets met lagere et waardes?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee
Deze sets kan ik bestellen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppa maar weer
Gisteravond nog contact gehad en hij heeft nog drie sets liggen Heb zelf nu twee sets besteld. |
|
||||
|
||||
![]() Net contact met de Teilehändler gehad en hij heeft nog drie sets liggen.
Gaat dus om 16inch staal in 4x100 et-waarde is 37. Naafgat is standaard 56,6mm maar ik laat ze bij aankomst gelijk naar 57,1mm draaien. Deze sets komen totaal op € 125,- en dat wil ik er dus ook voor hebben. Zijn dan af te halen in Finsterwolde of ik moet ze verzenden...........komt er wel wat overheen. Velgen zijn afkomstig van auto's die gereïmporteerd worden en waarvan de stalen velgen na keuring worden gewisseld voor LM-velgen. Gaat dus om deze velgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
topkwaliteit en zeer nette afhandeling ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Alweer een set onderweg naar NL.
Er zijn nu nog 8 velgen te koop..................op=op en weg is pech. Zijn dus kant en klare velgen^ 6,5J breed 16 inch et-waarde is 37 steek is 4x100 Naafgat laat ik zelf bij een machinefabriek uitdraaien naar 57,1mm standaard zijn de naafgaten 56,6mm. Complete en kant en klare set velgen kost € 125,- Opsturen kan maar dan komen er een paar euro bij natuurlijk. |
|
||||
|
||||
![]() ik rij ze ook, bevallen best...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog 2 setjes velgen beschikbaar, als deze weg zijn kan het lang duren voor hij weer zulke velgen heeft. Gaat dan met name om de Et-waarde. Et49 velgen zijn wat vaker te krijgen. Dit is et 37.
|
|
||||
|
||||
![]() Er is nog 1 set te verkrijgen. Als die weg is duurt het een heeeeeeeeeele tijd voor hij die velgen weer heeft.
|
|
||||
|
||||
![]() Vanavond contact gehad met thzee german connection en hij denkt dat er over een kleine maand weer 16inch steelies binnenkomen.
16inch 6,5J breed et-waarde van 37 steek 4x100 naafgat 57,1mm uitgedraaid door machinefabriek set van 4 velgen kost €125,- |
|
||||
|
||||
![]() alvast bedankt he kerel...
kom ze ophalen zodra je weer terug bent |
|
|||
|
|||
![]() Jij hebt de mijne nog liggen Aal. . . . .
![]() Wanneer kom je deze kant op? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dure velgen !!
aangezien ze bij Opel dealers voor oud vuil in de oud ijzerbak verdwenen. i.v.m. een modificatie werden de stalen velgen gratis omgeruild voor 16 inch alu velgen. vandaar dat ze overal opduiken.ik heb zelf ook een set (verbreed) en ik heb nog een set weggegeven aan een kennis. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom kan ik ze in Nl nergens vinden dan? En bedankt dat je dat nu even meldt.
![]() Heb bij veel opel-dealers gekeken en daar zijn ze gewoon €85,- per stuk. En in de ijzerbak.................waarom zitten er dan vaak winterbanden om? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de modificatie was in combinatie met de originele wieldoppen en bridgestone banden.de wieldoppen sneden in de banden met als gevolg dat de band zwaar kon beschadigen,maar ik heb zelf nog nooit een beschadiging er van gezien hoor.met de velgen is niets mis hoor.ik heb ze zelf ook voor mijn eigen golf laten verbreden naar 8J ![]() dus verder niets op aan te merken hoor. |