![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mede-forummers,
Ik bied bij deze mijn setje Porsche 911 (964) stoelen aan. Ik heb deze stoelen zelf gekocht voor een VW project naast m'n huidige auto maar dat project gaat niet door/in een andere stijl door. Het betreft de luxe versie: - Volledig leer (normaal half) - Middenbanen geperforeerd leder - Dikke biezen - Elektrisch verstelbaar - Verwarmd De railsen zitten erbij en de bedieningspanelen zitten bij dit type in de stoelen ingebouwd (zo zitten bij mijn 986/996 bijvoorbeeld de schakelaars voor de stoelverwarming in de middenconsole) dus je hoeft geen schakelaars in je dashboard te zagen/boren. Er komen gewoon 2 kabels met stekkers uit die je kunt aansluiten. De stoelen zijn naar voren te klappen (Porsche heeft ook zitplaatsen achterin) en dus ook geschikt voor 3-drs auto's. De stoelen hebben de kleur Amethist wat ik persoonlijk heel chique en exclusief vind staan (alles is al zo zwart of creme). Ik had het zelf geplanned in een zilveren/antraciet/zwarte/donkergroene auto. Ze zijn natuurlijk met lederverf ook in een andere kleur te lakken. De stoelen verkeren in een nette staat en zitten uiteraard heerlijk (staan ze om bekend). Vraagprijs: 699,- Mocht u intresse hebben in de stoelen dan wil ik u verzoeken contact op te nemen per mail ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by WEGPIRAAT : 01-03-2021 at 09:45. |
|
|||
|
|||
![]() Schupke, bieden staat vrij. Krijg dit weekend weer een projectauto erbij dus wil ook een beetje opruimen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb nu een weekje vakantie en weer een auto erbij aangeschaft dus mogen deze week weg voor 550,-.
Nogmaals reacties graag via Mail (zit niet vaak op de diverse fora). |