![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat info over de stoelen:
Met subtiele rode stiksels afgewerkt. Wangen zijn steviger dan nieuw, zijn opnieuw gevuld. Leder is zgan, ook de hoofsteunen zijn opnieuw overtrokken met leder en ook afgestikt met rode stiksels. Het stoffen gedeelte is bekleed met orginele Mercedes stof. Corrado bank is die met het ietwat groenige profiel erdoor, nette staat geen scheuren of rare vlekken ! Hier wat fotootjes: ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: 275 eu voor beiden. ( Bespreekbaar uiteraard want weet niet wat ik er eigenlijk voor moet vragen. )
|
||||
|
||||
![]() OMhoog maar, zoals ik zei prijs bespreekbaar dus bied er maar op los
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ze maar al te graag van je willen overnemen! Ik heb nu enorme prijn in je rug stoelen in mijn golf gtd....
PM anders je bodemprijs, ff kijken of ik wat kan lenen o.i.d! |
|
||||
|
||||
![]() Voor alleen de stoelen ? Je hebt PB !
|
||||
|
||||
![]() Ik ben erg geinteresseerd in de voorstoelen, je hebt pm.
|
|
||||
|
||||
![]() dus als ik het goed begrijp is de achterbank niet bekleed?
|
||||
|
||||
![]() Jawel, de achterbank is ori. corrado... Dit is de ex golf van mijn broertje, en stoelen uit mijn cabrio!
![]() @ Fabian: Hoorde van Frank dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen? Gelukkig maar! Up!