![]() |
|
||||
|
||||
![]() Seat Ibiza GT TDI 110PK van 1998.
Ongeval linksachter/alles geplooid!!! Te recuperen onderdelen: -Koffer -Deur rechts -Vleugel rechts -Motokap -Bumper achter-gecleaned -KW-schroefkit-achter geraakt denk ik??? -Interieur(deurpaneel LV en LA stuk) -Elektrische ruiten -Volledige vooras -Motor+versnellingsbak -2 nwe banden voor -Lichten voor+achter -... zie maar op de fotos, is duidelijker Motorisch is deze wagen perfect in orde: -Over 5000km distributie en spanners vervangen -Vorige week groot onderhoud gedaan, incl v-riemen -Vorige week nieuwe schijven en blokken voor vervangen -Vorige week stofhoes cardan nog vervangen - Vorige week katalysator vervangen - ... volledig in orde gezet voor technsiche keuring, incl Regelbare KW schroefkit ingevet e.d. Ik zou graag de wagen in zijn geheel verkopen, want ik heb niet echt veel tijd om hem helemaal te demonteren. Maar hij kan ook in onderdelen weggaan, als het echt moet Vraagprijs: 1350 EURO Indien interesse of vragen, graag PM aub. VOOR: NA: [IMG] ![]() [/IMG] ![]() ![]()
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... Last edited by Titi-Stengeleir : 11-11-2007 at 18:59. |