![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja, een schuivertje op de snelweg en mijn voorganger had een trekhaak. jammer hoor, weet iemand nog een voorbumper voor een passat 32B uit 1981?
En een linker voorscherm, bij voorkeur montana brown? Foto van de schade volgt ook nog, valt wel mee, maar de bumper ligt aan stukken. En nu in de regen en kou heb ik geen zin om foto's te maken. Heeft toch geen zin trouwens in het donker. Maar geen persoonlijk letsel, dus ach, een beetje klussen. Als dat alles is ![]() Thanks JJ hieronder een link naar wat foto's, in betere tijden: nog niet eens een maandje geleden ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35359
Golf II 1984 Sold Golf II 1988 Sold Golf II 1986 Scrapped Passat 32B 1981 Sold LT 35 2.0 Benzine Camper Last edited by Jan Jaap : 05-11-2007 at 21:13. |
|
||||
|
||||
![]() Godver, aardig klote
![]() Ik heb een sloop 32b staan, maar die voorbumper is anders. Ik zal m'n ogen open houden om je Passat weer netjes te maken ![]() Btw, misschien heeft Interauto iets liggen (www.interauto.nl). Dat is welliswaar in Ospel (bij Weert, Limland). Misschien dat het in de buurt is voor je ![]()
|
|||
|
|||
![]() deze mag afgesloten worden. Bumper is binnen. Thanks