![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net een golf 2 gekocht uit 1984 maar er licht een 1.8 18v kr in.
Aldus mij klopt dat niet helemaal. Maar het ergste is ik mis alles van de injectie. Heeft iemand enig idee hoe alles aangesloten hoord te zijn. En hoe het lijhding werk hoort te lopen. Foto's van hoe het hoord te zittenzou me erg helpen. Of heeft iemand de schema's van een kr? En weet iemand of je de spinnen kop van een 1.8 8v kan gebruiken? Gr Marco Duijmelinks |
|
||||
|
||||
![]() Daar hoort een EV blok in te liggen, 1800 8v met 82 kW. Met K-jet tronic, KA of KE jet bij latere type's.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
loopt ie goed? of zit er helemaal niks in?
|
||||
|
||||
![]() Maar kan ik deze 1.8 16v ook aan de gang krijgen in deze auto? Of gaat dat niet werken? Voor zover ik weet heeft hij het wel gedaan maar mis ik de volledige injectie.
Heb wel de spinnen kop van een pl en een 8v maar ik snap niet hoe het moet worden aangesloten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij loopt helemaal niet. Ik heb geen injectie ja die van een pl en van een 8v maar ik snap niet hoe het aangesloten hoord te zitten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alle twee zou eventueel werken denk ik, maar moet je wel de computers en kabelboom erbij hebben........ik kan je wel fotos sturen van een pl als je wil, zeg maar precies wat je op de foto wil........
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus ik kan hem laten lopen met de spinnekop van de 8v? Heb jij foto,s van hoe de lijdingen lopen en waar de eletra heen moet. en slangen werk. Gewoon een beetje globaal overzicht. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als het een originele gti is dan wel ja. Maar dat staat er niet bij he. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens het kenteken bewijs is het een gti maar of hij dat ook echt altijd is geweest weet ik niet. maar ik wil hem wel graag aan de gang krijgen met dit blok. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Hier een foto van mijn blok een 1800 16v KR Waar woon je? Je heb mijn nr [volgens mij heb je mij al eens gebeld] |
|
||||
|
||||
![]() Hier een foto van mijn blok
een 1800 16v KR Waar woon je? Je heb mijn nr [volgens mij heb je mij al eens gebeld][/QUOTE] Kom uit bergschenhoek. kan best loop heel wat ter struinen om het oude beestje weer aan de gang te krijgen. Bedankt voor de foto kan ik eens zien hoe het er uit hoord te zien. En ik zie dat ik nog meer mis dan ik dacht. heb je er ook een van de spinnen kop? |
|
|||
|
|||
![]() Maak ik morgen even voor je
Als je alles van de 8v hebt moet dat moet passen.Alleen de warmdraairegelaar is anders en de leidingen naar de injectors! Heb je ook de stationair regelunit in de midden console? |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook de stationair regelunit in de midden console?[/QUOTE]
Geen iedee zit die in het midden consule van de auto zelf? Moet ik morgen eens even kijken. Maar als die er niet zit is dat dan op te lossen? |
|
|||
|
|||
![]() Een kabelboom van een 16vKR aanschaffen
En de regelunit |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Weet iemand wat ik met deze twee stekkertjes moet? Heb geen idee waar ze op horen. En op het tuutje wat voor luchtslang hoord daar eigen lijk op? |
|
|||
|
|||
![]() Die vacuumklep die daar los bovenop ligt en dan zit er achter het filterhuis nog een klep
maak er morgen wel een foto van ![]() De aansluiten van het tuutje moet groter zijn en gaat naar een regelklep[waar 1 van de stekkers op moet] Dat rubber op de luchtweger is van een 8v of een PL |
|
||||
|
||||
![]() Dank u. de voorige die je me gestuurd had hadden me goed geholpen hoe alles moest.
|
|
||||
|
||||
![]() Toevallig ook nog iemand die een schema heeft van de zekeringen kast? Er hangt nog het een en ander los. Meschien weet iemand hoe dat allemaal zit.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op deze site Golf-TT staat een uitleg voor ombouw van een Golf 2 G60 naar een TT blok maar er staan ook verschillende handleidingen te downloaden. Misschien kun je daar veel nuttige info uit halen omdat er b.v. in de Heynes manual (engels) verschillende types staan inclusief de 1.8 16V KR. Succes, Joop.