![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop: Golf 1 MX
bouwjaar: 1980, wegenbelastingvrij en oldtimer verzekering! kleur: zilvergrijs motor: 1100cc km-stand: 68847 (weet niet of er een 1 of een 2 voor hoort) hij is net gekeurd! nog 13 maanden apk tot 08-12-2008. doe een goed bod! hij mag voor een mooi prijsje weg! Rijdt goed, stottert soms wel een beetje na lang rijden, waarschijnlijk zit er vuil in de tank. Benzine filter af en toe vervangen en leidingen doorblazen en het probleem is weer weg. de verroeste vulpijp is ook vervangen voor een nieuwe. Carrosserie heeft aandacht nodig, de dorpels en achterpaneel zijn eigenlijk aan vervanging toe. ook de achterste wielkuipranden is aan gelast, daarom zitten er nu rondom wielkuipranden van een golf 1 cabrio op in kleur van de auto. De voorste wielkuipranden zijn nog wel goed. Wat zit er verder op/aan: exterieur: - supersport schroefset - chromen lijsten, ook rondom de ramen - enkele grill met chromen rand - kruiskoplampen - originele bumpers met een "niet originele" chromen plakstrip - dikke gti lip (je krijgt een dunne in kleur erbij) - mistlamp, is alleen niet aangesloten - 13 inch stalen golf 1 velgen, met originele metalen/chromen golf/jetta 1 wieldoppen - blauwe kentekenplaten (er horen gele platen op) interieur: - elektrisch blauw recaro interieur uit een golf 2, achterbank is een golf 1 achterbank waar de recaro stof overheen getrokken is. zit dus allemaal goed vast. ook zitten er 2 losse hoofdsteunen bij voor de sier. de bestuurdersstoel werkt goed, wel zit er een klein plekje in de wang van de stoel, het motortje van de passagiersstoel werkt wel, alleen is er onder iets afgebroken waardoor hij niet meer omhoog of omlaag wil - mdf hoedeplank, bekleed met stof en volkswagen logo erop audio: - goede JVC KD-SX998R radio met mp3 en een zowel een subwoofer als line out. - voorin 2 pioneer ovale speakers in de deurbakken, achterin 2 JBL gto speakers in de hoedeplankdragers. geven een goed geluid samen. motorisch: 1100cc blokje, vervangen: - nieuwe distributie-riem - nieuwe waterpomp - andere carburateur op gekomen, van binnen helemaal gereinigd - nieuwe pakkingen, spruitstuk, carb, kleppendeksel - nieuw luchtfilter - nieuwe uitlaatmof/demper Er moet dus nog wel wat aan gebeuren, eigenlijk zou hij door een liefhebber totaal aangepakt moeten worden. helaas heb ik er nu de tijd en het geld niet meer voor. Wil binnenkort op mezelf gaan wonen en heb ook nog de golf 2 gtd. Mijn vraagprijs voor deze auto van 27 jaar oud: 1200,- foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en meer foto's (ook van de schades en aandachtpunten) in een fotomap: http://s112.photobucket.com/albums/.../Golf%201%20MX/
Last edited by ArjenE : 12-11-2007 at 11:07. |
|
||||
|
||||
![]() Ah shit, deze auto zou ik graag van je over willen nemen, ik zou alleen eerst ff de Golf 2 de deur uit moeten doen.
|
|
||||
|
||||
![]() up! doe een goed bod! hij mag voor een mooi prijsje weg!
Last edited by ArjenE : 02-11-2007 at 10:17. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoi is de auto er nog ik bied 1000 euro em ik haal hem maandag gelijk op mvg mibo 06253689 Last edited by mibo motorsport : 04-11-2007 at 01:10. |
|
||||
|
||||
![]() up! net opnieuw uitgelijnd!
|
|||
|
|||
![]() ook hier is er interesse.bod E1050.
bereikbaar op 0621961984 [doe een goed bod! hij mag voor een mooi prijsje weg!] |
|
||||
|
||||
![]() Up! 1200 of een goed bod!
![]()
|
||||
|
||||
![]() hallo is deze golf er nog of iestie al verkocht?
omdat ik hier al een bod van 1050 zie staan? ik wil er ook wel zoiets voor geven maar nog paar vraagjes: hoe zuinig (of onzuinig) loopt zo'n 1100? wat zou het ongeveer (schatting) kosten om de geroeste delen te laten vervangen? ik kan zelf wel een beetje lassen maar niet goed genoeg om daaraan te beginnen. en ik vroeg me af of er dan ook delen opnieuw gespoten moesten worden , wat dat is ook niet goedkoop. ik zou graag een keer komen kijken, waar woon je ergens? mail me je reactie maar even: mijnprinteriskapot@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() up! hij is er nog! wie komt hem op halen?
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!