![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie golf 1 maar wat een prijs
|
|
|||
|
|||
![]() mooie mk1 .
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi ding ja...jammer van het kenteken...maar vind de prijs wel rëeel eigenlijk.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verklaar je nader...Ik vind het ook best veel geld, namelijk...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga er maar een zoeken en in deze staat brengen. Maar goed dat is toch een eindeloze discussie. Ik spreek met de jetta uit eigen ervaring het kost gewoon een hoop geld. Op het moment dat je hem dan wil verkopen krijg je reacties als hierboven. Het is gewoon een liefhebbers auto en t is maar net hoe freak je bent en het geld ervoor over hebt. Ik denk dat Chris daar ook over mee kan praten en hetzelfde bedoeld. En denk dat hij nog wel wat meer heeft uitgegeven dan ik zelf. Deze wagen was zijn tijd ver vooruit er worden nu nog steeds golfjes in deze stijl gemaakt. Niet duur dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was ik maar rijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij €50,00 rijker dan gistermorgen of.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
duur of niet duur, dat is een hele andere discussie, en ook persoonlijk; inderdaad je hebt het ervoor over of niet. en om hem klaar te maken kost ook veel geld, dat had ik ook toendertijd met de mijne. maar ik vind €11000 wel een heel bedrag voor een golf 1. voor dat geld is er namelijk best veel moois te koop, koop een mooie golf 1 voor de helft van het geld, regel je zelf een onderstel en nette bbs-en ziet ie er hetzelfde uit en heb je wisselgeld over. ![]() of andere strakke golfjes 1 waar bijvoorbeeld wel een dikke motor in ligt. |
|
|||
|
|||
![]() DE golf 1 voor mij! Altijd GEWELDIG gevonden, ik ben fan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super dik ding!!
Wist niet eens meer dat ie nog bestond!!
|
|||
|
|||
![]() Hele mooi golf 1 !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Check ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gruwlijk mooi ding!! Maar het is inderdaad wel heel veel geld, geen idee of ie dat ook echt waard is..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neem van mij maar aan van wel. Ik ken deze auto van binnen en buiten, en is zijn geld zeker waard.
|
||||
|
||||
![]() Maar je kan de komende 10 jaar op geen meeting meer komen met dat ding.
Of je moet elke keer afspreken om naast die groen/witte T2 te kunnen parkeren, anders snapt niemand het meer..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou dus betekenen dat een bekende meeting auto niet te verkopen is. Nou das lekker dan.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leg uit Jaap, zit op mijn stageplaats en die MP-links zijn geblokt. Weet dus niet om welke Golf 1 het gaat. (gok een Gele op RS?)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies DE "YA" die je de afgelopen 5 jaar jaar op elke meeting bent tegengekomen. doet niets af aan de auto, maar ik kijk er op een meeting niet eens meer naar.