![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop aangeboden
Volkswagen Golf III gt tdi Bouwjaar 1996 Prijs €2600,- Kilometerstand 349.000 APK t/m 02-12-2007 ![]() Opties Metallic lak Spatbord verbreders (origineel gt uitvoering) Sideskirts (origineel gt uitvoering) groene zonneband in het voorraam Dak spoiler vr6 onderlip Donkere achterlichten Heldere koplampen in black uitvoering (geen angel eyes) chroom op de deurgrepen 17 inch spaakvelgen setje winterbanden op stalenvelgen meegeleverd auto is verlaagd embleemloze grill van de foto vervangen door originele met vw logo. luxe kentekenplaten (chocoladeletters) ![]() Sportinterieur chrome ventilatie roosters in het interieur (originele zwarte roosters meegeleverd) lederen handremgreep middenarmsteun Houten stuur niet meegeleverd, zit nu origineel stuur in. climate control (airco werkt niet) cruise control boordcomputer (temp/reistijd/verbruik/klok etc) verduisterend rolgordijn achter versterker bekabeling + versterker radio/cd speler 6 speakers (2 JBL speakers in de hoedenplank) ![]() Deze heerlijk vlotte zuinig rijdende auto heb ik nu al een tijdje in bezit, heb er zelf zo'n 50.000 kilometer mee gereden zonder problemen, vanwege woon-werk verkeer, maar per 1 oktober woon ik 5 min van mijn werk, dus een diesel heb ik niet meer nodig. Onderhoudsboekjes zijn aanwezig met verschillende rekeningen, bij de vorige grote beurt zijn b.v. remschijven, remklauw, remleidingen, stuk uitlaat vervangen. Vorige grote beurt rekening €750,- Vorige apk € 450,- (verschillende onderdelen zoals remleidingen vervangen) Wat de auto wel op korte termijn nodig heeft is het volgende, 2 nieuwe banden, beurtje, distributie riem moet aankomende tijd vervangen worden, ik ga dit zelf dus niet meer laten doen aangezien ik de auto niet meer nodig heb Kort samengevat, een prima en betrouwbare wagen! Ruilen heb ik geen interesse in, heb al een andere auto, een Bmw 2002 op lpg ![]() Bellen mag ook! 06-51002595 WEG=WEG!!!!
Volkswagen Kever 1300 1974 in restauratie Volkswagen Lupo 1.4 16v 100pk 2000 Last edited by Cleveringa : 26-09-2007 at 09:30. |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]() verkoop je ook een van de kevers
|
|