![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Wie zou de Volkswagen Voorkeurselectiegarantie met 1 jaar verlengen Dit kost zo rond de 450 euro zonder eigen risico De reden is dat ik al wat dingen gehad heb met mijn Bora Vandaag was er 1 bobine defect volgens de monteur komt dit vaker voor Gr Ronald |
|
||||
|
||||
![]() dat van die defecte bobine's hebben niet alleen vw's last van. hoor wel vaker dat deze stuk gaan.
|
||||
|
||||
![]() tja, ik zo goed de kleine letters lezen wat er wel en niet onder valt. als je zelf handig bent zou ik er niet aan beginnen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet er ook vanuit gaan dat er dingen stuk gaan En dan denk ik meer iets van elektronica Slijtage gevoelige onderdelen vallen ook buiten de garantie |
|
||||
|
||||
![]() tja, maar er staan er inmiddels ook zat op de sloop.. voor 450 euro kan je zelf veel vervangen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke maar als jij de historie weet van de Bora (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32894) dan begrijp je me wel |
|
|||
|
|||
![]() Dan moet je het gewoon doen.. Jaap zegt van niet, maar daar neem je geen genoegen mee, conclusie: je wil dat gewoon doen voor de zekerheid, simpel...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kan natuurlijk ook een afloopgarantiekeuring bij de ANWB doen
|