![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb niks met die dingen, maar zoveel bij elkaar vind ik wel erg gaaf
|
||||
|
||||
![]() vet, blijven imo toch 1 van de mooiste ferrari's ooit!
|
|
||||
|
||||
![]() Techniek en geluid van een Ferrari is leuk...maar afwerking is nul.....en je moet maar van rood houden.....nee...doe mij maar simpele duitse degelijkheid....911....R8....de nieuwe Lambo's....(ja ook duits tegenwoordig..)
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
who cares! ![]() gewoon rijden en genieten ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Veel mensen die dure auto's rijden hebben toch wel hoge eisen op het gebied van afwerking. En rijden en genieten??? Dat valt reuze mee. Die dingen staan vaker bij de garage dan dat je ermee rijd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk ze daar allemaal rijden op hun ATS Classics imitaties.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ff serieus, als je zo'n auto koopt dan doe je dat echt niet om de afwerking ..
als je zo'n ding kan en mag kopen dan heb je waarschijnlijk nog tal van andere auto's waarbij afwerking wel een rol speelt. met zo'n ding moet je gewoon rijden! onderhoud, ramen slingeren, windruis, spierpijn .. dat zijn dingen die je maar voor lief moet nemen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net 'n Golf 2. ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou lekker speciaal zo'n F40...
|
||||
|
||||
![]() daar zit hem nou net het verschil...
iemand die veel geld heeft te besteden koopt een 911 of een r8 of een lambo, omdat de afwerking zo goed is, en omdat het een leuk modeaccesoire is. maar iemand die veel geld heeft te besteden, én een echte autoliefhebber is, koopt een F40... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met een setje witte wielen lijkt het wel sprekend op mijn rooie TD
![]() ![]() ![]() Maar wel cool, zoveel van die dingen bij elkaar! Dikke bakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo te tellen 34 stuks
op een totaal van 1315 stuks, da's best netjes. ik heb een keer meegereden in een F40, da's echt geweld(ig)! |
|
|||
|
|||
![]() oh wow, wat een geweld bij elkaar zeg! Hoe mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() Ook in het geel verkrijgbaar...
De mooiste Ferrari als je het mij vraagt. Tijdloos model, geen computer gecontroleerd spul, afwerking is er niet veel, maar F40's zijn voor de snelheid bedoeld. Ik heb ook wel eens gehoord dat er maar één laklaag opzit om gewicht te besparen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() http://youtube.com/watch?v=WoRpm7ehkjQ
Toch nog steeds 1 van de snelste die er is, de f40. Blijf het nog steeds boven aan mijn verlanglijstje hebben. Een kart met een v8 wie wil dat nou niet ![]() Lol Last edited by Pedaalemmer : 28-12-2007 at 13:05. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom eigenlijk twee dikke uitlaten en een kleintje?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgen maken ook de F40....
|
|
||||
|
||||
![]() Schitterende auto die Ferrari F40.
Gewoon gemaakt voor 1 doel dus geen onzin zoals comfort en luxe. Just how i like it ![]() Die mag later wel in de garage staan naast de Audi S1 sport quattro ![]() Quote:
Wastegate van Turbo`s denk ? |
|
||||
|
||||
![]() Super stoer! Geweldige auto zo'n F40.
|
||||
|
||||
![]() onbetrouwbaar plastic kippenhok waar je niet eens mee de stoep op kan rijden.Nee dan liever iets van de porsche familie
michael