![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop in onderdelen:
aan vulling op http://www.volksforum.com/forum/sho...22183post322183 1,8 16v golf gti met rechts voor schade . auto is orgineel nederlands kenteken ( SJ-**-FS ) bouwjaar 1987 zwart van kleur ![]() ![]() ![]() 2 deuren oud type compleet €20,- intrieur zeer netjes ( zie foto) Gereserveerd voor louw vr6 oud type stuur €15,- zwarte hemel zonder opendak (inc zonne kleppen dopjes enz ) verkocht achterste demper zgan nieuw Gereserveerd schokdempers 4 stuks achter nieuw inc verlaging set €50,- zacht dashbord netjes Gereserveerd het zijn vraagprijzen een bod is altijd welkom ![]() verder iets nodig laat het maar weten Last edited by Alberto : 27-12-2007 at 22:42. |
|
||||
|
||||
![]() Verplaatst en opgeschoond op aanvraag.
|
|||
|
|||
![]() bedankt gerk
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vloerbedekking zwart,met het liefst de dempingsmatten er bij.spiegel bestuurderskant(zwart&handmatig verstelbaar)nieuw type,gti dash en interieur.kan je mij daar een prijs van doen toekomen?indien vooradig natuurlijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wis louw ![]() |
|
|||
|
|||
![]() binnen kant Gereserveerd
|
|
||||
|
||||
![]() Is het hemel en de AB en C stijlen nog tekoop?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja hoor zijn er nog a stijl zit een klein gaatje in van een alarm ding maar heb wel een liggen zonder |
|
|||
|
|||
![]() upje voor de maandag
|
|
||||
|
||||
![]() Vriend, graag voor mij die pookknop. Is origineel voor zover ik kan zien?
Spreek je op msn! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is al weg johan sorry ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat de 16v zelf ook verkocht worden?
Zo ja; km-stand en staat hiervan? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een goed bod mag altijd gijs km stand is 207111 |
|
|||
|
|||
![]() hopla kerst upje ......
|
|
|||
|
|||
![]() iemand nog iets nodig ....morgen ochtend gaat ie naar het oud ijzer
|
|
||||
|
||||
![]() Alberto, wat vind jij een goed bod voor de 16v?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee ![]() zit nog wat klein prul aan hier en daar voor raam ,achter klep ( voor wie graag mag lassen ) en wat redelijk plaat werk (dak zonder gat voor dak raam bijvoorbeeld) een dikke bumper ( imi imi imitatie ![]() als iemand iets nodig heefd laat het even weten want om 9 uur gaat ie in de oudijzer bak ![]() deze heb ik bijvoorbeeld ook nog liggen mag voor 350 euro weg inc bak en draad boom enz inc nieuwe kleppendeksel pakking en pakking tussen lucht inlaat zit alleen geen start motor en dynamo meer bij ![]() km stand hier van is 225 dkm Last edited by Alberto : 26-12-2007 at 18:29. |
|
|||
|
|||
![]() deze mag wel op slot
|