![]() |
|
|||
|
|||
![]() € 1.600,00
Datum:08-12-07 14:42 Gezien:2236 keer vast wel iemand van de 2236 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben gistrer met ruurd bij dat ding geweest.
Heeft wel een grote opknap beurt nodig. Abs miste, geen grote intercooler. Deukjes in de wagen, en veel krassen ! Op de foto lijkt ie mooier
|
|||
|
|||
![]() Quote:
abs miste ? had ie geen remmen nu dan ? wat voor intercooler zat er nu op ,boven de versnellings bak ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Orgineel moet er abs op een g60 zitten tog. En ja zat een intercoller boven de versnelingsbak op.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dacht het wel ....zat er wel een geplakt voorraam in ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd dat zat er wel in + hoog middenconsole ! Verder elecktrische ramen, 1 kant deed het niet ! Orgineel interieur zat er nog in, met een klein gaatje. Km stand auto was 111000 of zo iets ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dussssss ![]() leuke info voor wie er wil kijken dacht ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had 'm ook gezien op MP een week ofzo geleden, denk dat ik in de nieuw jaar gaat kijken voordat ie 'm gaat slopen.
@Edition-Blue: Was er nog wat aan te redden denk je?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is wel te redden ! opnieuw laten spuiten !
|
||||
|
||||
![]() heeft een golf g60 altijd abs?
maar lijkt me niet echt duur of wel? |
|
||||
|
||||
![]() owke dan, maar technische verders oke van wat je gezien heb? Op de ABS na dan natuurlijk......
Spuiten moet geen probleem zijn, werk momenteel bij een schade bedrijf ![]()
|
|||
|
|||
![]() Verder een nieuwe set bumpers kopen, voortse was stuk.
Kapjes misten bij de drompels, krikpunt. Mistlamp stuk. G lader hoorde wel netjes, zat geen druk meter. Hij had verder geen info over de lader. Maar volgens hem was hij al eens gereviseerd.
|
|||
|
|||
![]() Hadden g60's met airco geen intercooler boven de versnellingsbak?
|
|
||||
|
||||
![]() Hmmm....
Ondanks dat het een originele G60 is, is 1.600,- euro niet een beetje veel geld voor een niet bepaald puntgaaf exemplaar zonder history en ook nog incompleet??? Wel een aardige auto, maar met alle aandachts-puntjes die al opgenoemd zijn, vind ik hem aardig aan de prijs. En aangezien de eigenaar nogal stellig is met zijn prijs (onder de 1600 gaat ie niet weg, dan word ie gesloopt)....tja... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, vaak zeggen ze in de advertentie dat ie niet weg gaat voor minder maar als je een pak 50jes voor hun neus zwaait dan piepen ze wel anders ![]() @ Edition-Blue: Toppie, bedankt voor de info ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij wel ja.
|
||||
|
||||
![]() G-60 met een intercooler boven de versnellingsbak hebben idd een airco, ik ben er toen voor eentje weze kijken met airco en die had het ook, dus vandaar.
|
|||
|
|||
![]() reageerd niet op telefoon / sms of mail ....
|
|
||||
|
||||
![]() Kerst vakantie?