![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi , wil dus een cabrio gaan kopen ,
maar, als ik kenteken bekijk op rdw, heeft ie 82kw , . wat voor blok ligt er dan in , . en is het dan injectie , vanaf wanneer liggen er injectie motoren in , als het op kenteken staat moet het wel een orgineel blok zijn ,. maar kan geeneen blok vinden ,met dat vermogen . Carburatiemotoren: 1.5 JB motor: 70 pk 1.6 FV motor: 70 pk 1.8 EX motor: 90 pk Injectiemotoren: 1.6 EG motor: 110 pk 1.8 JH motor: 95 pk 1.8 2H motor: 98 pk , dus ja , weet het ook niet ,. iemand mischien een idee ? kenteken is ls-zn-82 Last edited by peter88 : 11-01-2008 at 08:15. |
|
||||
|
||||
![]() 1.8 dx injectie?
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 11-01-2008 at 08:20. |
|
||||
|
||||
![]() 82kw komt overeen met 111,52 pk, dus waarschijnlijk is het dan de 1.6 EG motor uit, ik dacht, een golf 1 gti.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou best kunnen staat op het kenteken dat ie 82kw heeft dus , maar ook dat het een 1752 ( nog wat ) cc inhoud heeft . dus dat zou dan niet kloppen ? staat ook verders niet op de auto .dat het een gti is boeit me verders niet zo, maar wil gewoon weten wat het precies voor blokje is ![]() weet iemand mischien vanaf welk bouwjaar er injectie motoren zijn gemonteerd ? |
|
||||
|
||||
![]() Is het idd niet de 1.8 DX
|
|
|||
|
|||
![]() zou kunnen ,ik ken alleen de motor types ,die ik hierboven heb staan ,
maar die Dx waar jij het over hebt , zitten die standaard ook in golf 1 ? of komt die uit een mk2 |
|
|||
|
|||
![]() 1.8 dx is een gti motor uit een golf1 vanaf 8 -82 tot 88
het is een injectieblok 112 pk |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat zou em dan moeten zijn , hij komt uit eind 88 , dus . super bedankt , maar, ga volgende week kijken , me broer heeft een mk1 uit 85 , die prutelt mooi zeg maar, loopt heel strak daar nie van , maar zou je verschil horen tussen carb en injectie ? . carb heeft wat ouderwets , wat wel leuk is , . |