![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff wat gehobbyd aan de uitlaat van de Jetta, en toen ik hem wilde starten om te controleren of ie gasdicht was liep ie heel moeiluk stationair +- 500 RPM, leek er zelfs op of ie maar op 3 cilinders liep...... Dus ik er een stuk mee rijden om te controleren of ie het ook tijdens het rijden inhield en dat is niet het geval..... Boven de 1500-2000 RPM niks meer aan de hand en hij trekt lekker vlot door.....
Dus hij hakkelt alleen maar op stationair toerental, weet iemand mij hier duidelijkheid over te geven wat de oorzaak is en hoe ik dit probleem kan verhelpen? Alvast bedankt!
__________________
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik denk ook dat het idd de ontsteking is, ik heb alle vier de kabels er 1 voor 1 afgetrokken en bij 3 cilinders viel ie uit of kreeg ik een optiefer, bij 1 cilinder was geen verschil met kabel erop of eraf....
Dus bedankt Dexter ![]()
__________________
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() |