![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog liggen:
-Gecleande achterbumper (naadje helemaal strak) -Gecleande voorbumper (naadje helemaal strak, knipperlichten op originele plek -Half strakke achterklep van na 1994, geheel gaaf en geen roest. embleem en wisser zijn gecleaned en lijstje is strak zonder slot. Ontgrendelings motor zit er nog in om hem via je achterruitenwisserschakelaar open te maken. De kleur is purper violet, alles heeft een half jaar gemonteerd gezeten en de bumpers waren nieuw! Afhalen in Velsen(tussen ijmuiden en Haarlem) Foto's volgen nog! Prijs 450euro voor alles --------------------- BBS Rs 17'' 8,5J rondom steek 5x114 et33 Totaal geen schade of scheuren! Vlak hart dus omboren mogelijk. Fotos volgen nog. vraag prijs 900euro Last edited by EricNijssen : 10-09-2008 at 20:36. |
|
|||
|
|||
![]() is de achterklep en achterbumper ook los te koop ?
|
|
||||
|
||||
![]() De bumpers verkoop ik liever niet los.. of je moet een goed bod hebben.
|
|
|||
|
|||
![]() wat vraag je voor de achterklep dan ? en heb je foto ?
|
|
|||
|
|||
![]() Waar op te halen?
|
||||
|
||||
![]() FF omhoog met nieuwe delen
|
|
|||
|
|||
![]() graag foto's van;
-Gecleande voorbumper (naadje helemaal strak, knipperlichten op originele plek -Half strakke achterklep van na 1994, geheel gaaf en geen roest. embleem en wisser zijn gecleaned en lijstje is strak zonder slot.
|
||||
|
||||
![]() Ik zal van het weekend fotos maken, de delen liggen niet allemaal bij me thuis.
Je ziet het wel verschijnen, zal niet eerder worden dan zaterdag avond. |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by EricNijssen : 15-09-2008 at 16:56. |
|
|||
|
|||
![]() jammer dat er geen ruit in zit..
|
||||
|
||||
![]() Kan geregeld worden... heb er nog een los liggen
|
|
|||
|
|||
![]() heb je die emblemen trouwens nog liggen ? zoek een chrome embleem voor vooraan
|
|
||||
|
||||
![]() @Robino: Nee helaas niet..
Achterbumpert is verkocht.. |
|
||||
|
||||
![]() FF omhoog,