![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey mensen , heb nu een andere golf 1 , die ik zodra ik foto,s heb weer even voorstel!
tis een 81er automaat 1.5jb net 83000km gelopen en alle historie en onderhoud erbij! rijd verder super , smorgens starten en meteen aan , maar als ik een stuk gereden heb en hem 10 min later weer wil starten , moet ik heel lang door blijven starten voordat ie aan gaat?? iemand die weet wat dit kan zijn?? bougies ofzo?? wil wel uit voorzorg gewoon de rotor en verdelerkap en contactpuntjes enzo gaan vervangen , en de distrubutie ook aangezien ik dit niet terug kan vinden in de papieren.. grt Eelco |
|
|||
|
|||
![]() gereviseerde mk1 van me broer heeft daar ook last van,
koud perfect, na stukje rijden , af slaan bijv, dan start ie weer gelijk, maar stel je gaat ff op visite , uurtje ,dan 1e x start ie gewoon niet ,5seconden zeg mar, , contact ff uit , opnieuw dan wel gelijk .... |
|
|||
|
|||
![]() Slechte auto choke?
|
|
|||
|
|||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=stefan2
bij mij is het verholpen ![]() met ind een andere drukaccumulator en de relais doorverbinden dus: normaal slaat een gti af als de benzine op druk staat, maar nu blijft hij draaien en de benzine op druk houden. tis niet de beste oplossing maar werkt wel al 2,5jaar
My Golf is my image Last edited by Stefan2 : 15-01-2008 at 16:49. |
|
||||
|
||||
![]() das bij een gti , das weer heel anders als mijn 1.5 je tog , nog mensen met andere suggesties???
kunnen het de bougies? contactpuntjes en dergelijke zijn ??? of zal het toch iets met de brandstof gedeelte zijn? verder rijd ie perfect geen schokken of stoten , koude start ie meteen , alleen na ff gereden te hebben en je pakt hem weer na 10 of 20 minuten ,dan moet je heel lang starten voordat ie aanslaat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is niets ernstigs, gewoon normaal hoor. De benzine die in je carburateur blijft zitten verdampt door de warmte. Als je start, moet je 'verse' benzine aangezogen worden vanuit de tank, dat duurt dat wel ff ja. Is niets ernstigs, geen probleem, dat hebben de meeste Golfjes met carburateur. Wat je kunt doen is voor het starten het gaspedaal een paar keer indrukken, dan valt het choke-palletje op zijn plaats en op de een of andere manier start ie dan iets sneller.
|
|
|||
|
|||
![]() Mijn MK1 1.5 automaat had dit ook (heeft het wss nog steeds).
Bij de garage konden ze mij hier toen ook niet mee helpen. |
|
|||
|
|||
![]() Hier ook hetzelfde "probleem". Is verder niks aan de hand alleen je accu zal wat minder lang meegaan denk ik.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mwaaah als je wat lange stukken rijdt en niet alleen korte stukjes laadt ie genoeg bij en zal hij niet sneller slijten denk ik... Maar zoals ik al zei: je kunt t enigzins beperken door enkele seconden vóór t starten het gaspedaal ongeveer drie keer in te drukken helemaal, daarna effe wachten en dan starten. Dan slaat ie iets sneller aan. |
|
|||
|
|||
![]() Volgas geven met starten, dat helpt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn passat heeft het ook en de Golf 1 (JB) van een vriend ook.
Zelf heb ik de bougies, verdelerkap, bougiekabels vervangen, maar dat deed niet veel.