![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik zag deze velgen staan op mp, maar ik vraag me af maken of kraken ze men auto? geef jullie mening en zou evt iemand er een fotoshop van kunnen maken? dit type velgen: ![]() onder deze auto: ik ben benieuwd
|
||||
|
||||
![]() Dude, just don't..
Hier: http://link.marktplaats.nl/145855993 ben je nog goedkoper uit! Of deze, nog mooi tijdsorigineel ook! (pssst: nog niet op geboden dus sla je slag!) http://link.marktplaats.nl/145577271 Succes! |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg niet doen. ga voor iets breeds zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Op de Jetta. Heb ze niet lang gehad, vond het niet passen bij de Jetta.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welk type velg had je in gedachten? ik zit zelf ook te twijfelen over de kleur velgen, omdat de kleur van de auto grijs is zou ik misschien beter voor donkere velgen kunnen gaan of toch juist voor een lichte kleur?
|
||||
|
||||
![]() met een 195 45 15 bandje zou het heel mooi staan
heb ze zelf ook onder mijn golf gehad maar dan gewoon grijs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en wat zeggen jullie hiervan? http://www.marktplaats.nl/index.php...html%3Fxref%3D1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind ikzelf ook niet bepaald mooi, ik hou meer van wat dichtere velgen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat die wel mooi gaan staan. 't Zou niet mijn keus zijn, maar ze passen wel bij de auto.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je voor de sjonnie look wilt gaan, kopen!
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind brobet t altijd wel goed staan op een golf 2! zijn foto's zat van te vinden hoor.
|
||||
|
||||
![]() niet doen....
|
|
|||
|
|||
![]() dacht dat het wel mooi staat een beetje verlagen nog.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar wat dan wel??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die lijken toch heel veel op die borbet t velgen
|
||||
|
||||
![]() Ik had die Brock B2 supercup velgen onder mn jetta in het wit:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey manne
Ik ben nieuw sinds vandaag,ik rij met een golf MK2 en was wat aan het rondzien en aan het lezen.Ik wou even reageren op de vraag of die velgen op zijn wagen passen of niet.Ik vind persoonlijk van wel want heb ze net zelf gekocht,ze moeten wel min 8 breed zijn dan heb je nog een mooie rand en kun je nog redelijk laag gaan met je wagen.De banden zijn dan 185/45/14 dat wil zeggen dan de banden er een klein beetje scheef opgetrokken zijn en je weer iets meer ruimte hebt om te verlagen. Heb er nog een foto bij gedaan van men wagen,zal zien dat ik er van de week nog één heb met de Borbet T eronder. Hopelijk heb ik hier u een beetje mee geholpen... mmm vind niet direkt hoe ik er een foto bij moet doen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
borbet t lijken wel heel veel op de bmw m contour velgen, bedoel je maar de contourvelgen zijn duizend maal mooier en betere kwaliteit