![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey
![]() Effe voorstellen.. Ik ben Gerbert en sinds kort in het bezit van een hele mooie Golf V GT-Sport.. Hij is nog niet helemaal af, maar ik ga er een beetje een vijfjaren plan van maken met nieuwe velgen eronder etc etc. Toppie forum dit! http://www.tuksal.nl/golf.JPG http://www.tuksal.nl/dash.JPG ![]() Cheers. Last edited by Marcski : 30-08-2008 at 13:43. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Quote:
Alleen nog geen auto-resizer helaas ![]() |
|
|||
|
|||
![]() och jee een verkeersleider hier....
![]() veel plezier |
|
||||
|
||||
![]() Hmmzz....die website naam komt me erg bekend voor, jij bent een van de maatjes van Rick?? 767 doet 't nogsteeds...meestal
![]()
|
||||
|
||||
![]() wilde net zeggen, das Rick z'n site
|
|||
|
|||
![]() Klopt als een bus
![]() Ik heb in een heeeeeeeeel ver verleden een keer met rick samen bij jou in haarlem een bakkie gedaan. Toen waren we nog apetrots op onze pakkies ![]() Nu nog steeds heele goeie vriend van rick en collega's nu ![]() Groetjes. Tof trouwens dat je baas bent nu ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dan is het me duidelijk! Dus je zit ook bij Trans? Goed gedaan!
Er zwerft hier (behalve Rick dan) nog een Transbaviaan rond met een tik voor VW (of een VW met een tik?). Nou als je nog eens een stopje wilt in je carriere zie ik de solliciatie wel verschijnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ze gaan als de CAO doorgaat toch slippen in Egypte:P
Maar waarom Dutch Mill als nick als je vliegert bent? |
|
|||
|
|||
![]() omdat over het algemeen bij dutchmill alle afgekeurde verkeersleiders van schiphol terecht komen (niet lullig bedoeld hoor maar van e 15 mensen bij jullie zijn het er hooguit 2 gelukt om bij lvnl te komen )
|
|
|||
|
|||
![]() Hehe solliciteren nu nog maar effe niet
![]() al lijkt me de 76 wel een hele mooie bak! in iedergeval een stuk meer ruimte dan wij hebben lol.. De nickname is gewoon out of the blue gekozen.. niet over nagedacht, het kwam zo bij me op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 767 is een uitstervende dinosaurus (helaas).
Wachten op de 787!
|
||||
|
||||
![]() Just checked-in on this freq....
Hier is die andere Transbaviaan die zich zwaar interesseert voor alles van het VAG en Porsche concern ![]() Och! Ik vind stopjes best leuk eens per maand.. Iedere week in het hotel hoeft van mij niet. Veel te kostbaar aan tijd, geld en je relatie ![]() ![]() Groet, RTM-based Koen
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier.
Heb je een 1.4 170pk benzine of een 170pk tdi.