![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn golf is nu bijna klaar, er moeten nog wel wat kleine dingen gebeuren, maar zo is ie nu:
|
|
||||
|
||||
![]() netjes, en met kleine dingen neem ik aan dat je bedoelt "die wissers eraf slopen" ?
|
||||
|
||||
![]() ik hoop het voor hem.....die wissers....
|
||||
|
||||
![]() wat is er mis met die wissers dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ahum...... gewoon even originele erop zetten, dan komt alles goed ![]() ![]() Voor de rest ziet de auto er echt netjes uit |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niks....als JIJ het zo mooi vind moet je ze gewoon laten zitten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi geworden, wissers in natuurlijk eigen mening maar ik zou ze er ook afhalen.
|
||||
|
||||
![]() Was ook maar een mening, maar als jij ze wilt laten zitten, hou ik je niet tegen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Nou in dit geval: Jawel, ze moeten er gewoon af. De auto is strak, netjes en errugh mooi. Maar de wissers passen er niet bij. Smaak of geen smaak. Past gewoon niet. Waar zit er nog meer chroom aan de auto? precies: nergens. standaard zwarte wissers erop, en klaar!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wie zegt dat het chroom is?? Ik zie dat niet van de foto af ![]() Het is ZIJN auto. Ik ga toch ook niet roepen: die uitlaat moet er onderuit, want dat vind ik dus niks, zo een éénpijps ovaal ding ![]() De velgen zijn ook niet mijn smaak, net als de kleur..Maar hij is er content mee, en dat is wat telt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi gezegt
|
||||
|
||||
![]() mmm niet zo teen-getrapt he..
Smaken verschillen,. dat sowieso. Let wel: ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een Golf 2.. Ben niet zo'n fan, sterker nog: ik vind t voor mezelf nix. Kleur en velgen: smaken kwestie. De wissers zien er gewoon niet uit bij deze auto. Combo van velgen, auto, kleur, dichte klep, cleane look, en dan van die opzichtige wissers: past gewoon niet..... Of hij t nu wel mooi vind of niet: past niet. zulke wissers zijn wel mooi op een accesoirywhore, maar dat is het niet: Super mooi cleane bak. 't gaat ook niet om een dubbele of een enkele uitlaat ofzo, maar meer om: een stingerpijp op een super standaard ovali ofzo..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt hoor. Ik ben alleen van mening dat de eigenaar van een auto er happy mee moet zijn, en wat een ander er van vind is bijzaak Ik zag laatst een Polo (puur toeval hoor ![]() Zo zie je maar hoe subjectief smaak kan zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik weet zelf ook nog niet zeker of ik die wissers zo laat zitten. Misschien kijk ik nog wel ff hoe de normale wissers staan. Maar deze had ik gekregen, dus had ik ze erop gezet
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat zijn het eigenlijk voor wissers?? RVS, verchroomd, aluminium ?? |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij aluminium, maar kan ook RVS zijn, weet ik zo eigenlijk niet.
|
|
||||
|
||||
![]() zijn van autostyle trouwens
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aha....altijd handig om te weten... Mooi karretje trouwens, dat was die Golf die eerst blauw was toch ?? |
|
||||
|
||||
![]() Nee, hij was eerst donker grijs metallic
Maar dit is ook mijn 1e auto en de 1e keer dat ik hem verbouwd heb. ik heb trouwens ook nog geen rijbewijs, dus ben ook nog niet ermee op meetings ofzo geweest. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel fotos van de grondlak
|