![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb sinds een tijdje een WOB van 89 staan en daar werkt de toerenteller niet meer van. Na het demonteren van het paneel bleek dat men aardig aan het kloten is geweest om de toeren teller te ontdoen van zijn wijzer en van de achtergrondplaat dat de teller nu alle dienst weigert. Nu is mijn vraag als volgt:
1. Dit klokkenpaneel heeft 1 stekker in plaats van 2 is de toerenteller dus hetzelfde en dus van een 2 stekker dash over te zetten in een 1 stekker dash en werkt het dan ook?? 2. Is het makkelijk om een anders print te monteren met 2 stekker aansluiting en deze een kabelboom te halen en die zo in je zekeringen kast te klikken??? 3. Heeft iemand zon klok desnoods nog liggen met 1 stekker ook welkom |
|
||||
|
||||
![]() De 'een stekker'kabelboom en zekeringenkast zijn compleet anders dan het oudere type Golf.
Kabelboompje naar de klokken (dit is trouwens de halve dashboardkabelboom) is niet om te wisselen zonder te solderen.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() jammmer dan dan toch maar goed op zoek naar een anders klokkenpaneel
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je de WOB gekocht Mark??? FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja die heb ik zeker gekocht en stata nu lekker op stal en ben nu ff de nodige info aan het inwinnen en de nodige spulletjes bij elkaar aan het rapen om hem even klaar te maken.Heb zelf nog geen goede foto's kunnen maken maar dit is die ik heb staan:
Last edited by Antera : 22-07-2004 at 06:59. |
|
||||
|
||||
![]() btw de wielen liggen der tijdelijk op de bbs en liggen even op zolder om binnekort eens onder handen genomen te worden
|
|
||||
|
||||
![]() nou, ziet er toch netjes uit??? Moet er nog veel aangebeuren??? En is dit diegene uit DLD??
|
|
||||
|
||||
![]() ja dit is een dld er en er moet wel wat aan gebeuren maar niet zo gek veel remklauwen en kabels en nog wat klein grut en even de bak verruilen voor een andere
|