![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Larsv5 : 27-12-2007 at 20:03. |
|
||||
|
||||
![]() Ok ik kan niet wachten, hopen dat ze mij vanavond terug belt en dan kunnen we zo snel mogelijk een afspraak maken.....
|
|||
|
|||
![]() Leuke auto Lars !
Plat op zn bek en hij is af !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan jij gedachten lezen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk het ![]()
|
||||
|
||||
![]() Chris kopen dat hok!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uh, waarom Chris en ik niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Alleen wil persoon in kwestie een 1.3 ombouwen naar 16V KR en veel geld erin pompen om hem op kenteken te krijgen terwijl dit toch wel een buitenkansje is. ![]() Wie het snelst is wint vind ik altijd maar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat mijn maatje nou ff kijken naar die 16 klappert, anders geef ik je geen goede tips meer ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das nou mijn buddy ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had hem al gezien, maar op het moment heb ik geen 750 euro liggen, en ik weet ook niet echt wat ik koop. Heb het 16v blok al liggen, en de witte is een goeie basis. Bovendien wil ik de delen die er nog bij moeten toch niet bij VW vandaan halen, dus dat zou alsnog vervangen moeten worden. En ik zou het zonde vinden als ik aan een originele '86-er 16v veel ga zitten veranderen. Bij een '92-er 1.3 boeit me dat maar weinig, die wordt er alleen maar beter op. ![]() Maar ik heb er wel over nagedacht. Zoals het nu is vind ik het leuker, maar wel bedankt voor het meedenken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van mij mag je. ![]() Kom maar effe langs als je uit Echt met dat ding vandaan rijdt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mij te ver weg maar ik had em al wel gezien. Mooi man in het wit!
|
|||
|
|||
![]() en al bij gezien is het wat.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vandaag geweest samen met Dennis (vw-leusden) en Wim (nog niet bekent hier op t forum)
Ik helemaal alles afgesproken en vanmorgen met de jongens om 07.00 van Leusden naar Echt gereden. (wat een plurus eind) Wat ben ik blij dat Dennis gereed was met de lease fabia TDI (thanks Dennis) Daar eenmaal aan gekomen leek het net fort nox. Alle ramen en deuren waren dicht door middel van rolluiken (de hele straat trouwens). We parkeerde op de oprit achter de golf, dat was mooi want toen konden we meteen kijken of het wat was (maar daar straks meer over) Na het proberen te vinden van een deurbel (?) ben ik maar meteen gaan bellen en wat schets mijn verbazing de telefoon stond uit, altijd handig als je je auto wil verkopen....??? Na daar een half uur proberen te bellen, op de luiken geklopt en achetom gelopen ben ik maar naar de buurman gegaan om te vragen of hij misschien iets wist over de buurman. Deze wist mij niets te vertellen, helaas..... Toen hebben we besloten om eerst maar even ergens een bakkie te gaan drinken maar ook dat werd ons niet gegund, alles was dicht. Na een kwatier was ik weer terug om te kijken of er al leven was, maar dat was er niet. Ik heb dus in totaal 400 km gereden en niemand gesproken of gezien en dat alles voor helemaal niets, ik kan jullie vertellen dat ik iets wat over de zeik was...... Het is voor mij heel raar als je je auto wilt verkopen dat je er zelf niet bent en dat je gewoon niets van je laat horen......???? Hier ga ik dus nooit meer naar toe, dat mag duidelijk zijn....!!!! Over de auto: Hij heeft roest: onder het rechter achterlicht, bij de spiegels, tank opening (klep stond open want hij kon niet meer dicht) en een kras met roest er in onder rechter achterruit (niet heel ernstig maar wel lelijk) en steen slag op de motorkap. Klinkt allemaal erger dan dat het is. Tevens stond de achterklep open en konden wij mooi even naar binnen kijken (T,ja als er dan toch niemand is) Van binnen is die helemaal orgineel en alles ziet er redelijk goed en verzorgd uit. De hoedeplank heeft speargaten gekregen en hangt helamaal door. Tevens had deze persoon mij verteld dagt die "iets meer dan 2 ton heeft gereden" HELAAS er stond 326.000 KM op de teller......???? Dus het was klote vandaag. Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() Hmmmm....verhaal klinkt bekend.... Jij was dan diegene die moest reageren op zijn mail voor 20.00 uur vrijdagavond, zo niet (wat volgens hem zo was) dan kon ik komen kijken... Fijne jongen, die verkoper... Hoe laat waren jullie er, ik was er om half elf, hadden we er een meet and greet van kunnen maken
![]() De 325.000km deed voor mij ook de das om, verder zag het er uit als een eerlijke, superoriginele 16v met een paar makkelijk op te lossen plekjes(het is tenslotte een witte, dus simpel bij te werken) Maar zoals Lars al zei, ik doe er geen zaken meer mee.... Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Hebben we elkaar net mis gelopen, jammer.
Gr Lars
|
|||
|
|||
![]() je had bij vertrek alles open moeten zetten inc motor kap
briefje achter het raam met er op ....SUKKEL zo iets heb ik ook gehad in zoetermeer ook afspraak gemaakt ...maar ook niemand thuis lekker handig |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Om 12.00 nog steeds niemand en toch maar eens gaan bellen. 2x geen gehoor.Bij de 3e keer bellen werd de hoorn erop gegooid. Lees ik s'avonds een pm dat meneer er toch maar van af zag. Een telefoontje om 10.00 uur was wel op zijn plaats geweest denk ik dan. Maar goed Normen en Waarden zullen we maar zeggen. |