![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop: Strakke golf 2 vr6 2.8i op kenteken. Bouwjaar 86 dus straks oldtimer
De auto is volledig onderhanden genomen en is super strak, de motor is 4000km geleden volledig gereviseerd en staat nu ong op 160000 . Goede betrouwbare auto voor de liefhebber. Auto heeft a.p.k tot 27 aug 2008 Mijn prijs is €5750 . De auto is verlaagd doormiddel van een schroefset origineel van vw. De bodem is nog volledig intact, en de wielkasten zijn getectileerd. De auto is van binnen en van buiten gespoten.Nieuw plastic werk rondom(g60 verbredingset, bumpers, onderlip) Nieuwe voorbanden, achter 70%, volledig rvs uitlaat systeem (klinkt zoals een vr6 moet klinken) , nette brockvelgen achter 9j voor 7.5j, stoffen corrado interieur, golf 3 dashboard, muziek terwaarde van €1200,-, dino stuur 28cm, afgelopen zomer kop volledig gereviseerd nu ong 4000km mee gereden.orginele open dakje turborooster, achterste sluitnaden gecleand met kopervoeg, kofferklep half gecleand, nieuwe voorruit, auto loopt heel mooi rustig en is gewoon voor een liefhebber. ![]() ![]() ![]() ![]() heb er net nieuwe orginele hela's koplampen in gezet net als nieuwe orginele mistlampen, nieuwe grille met embleem en nieuwe knippers , mts achterlichten Last edited by bolfvariant : 07-03-2008 at 20:33. |
|
|||
|
|||
![]() Ben wel zeer geintereseerd mits je inruilt Ronny!!!
|
|
||||
|
||||
![]() de motor is 3000km geleden volledig gereviseerd .........afgelopen zomer kop volledig gereviseerd nu ong 4000km mee gereden....
Ik vat 'm niet helemaal....heb je een rekening van de revisie en hoe lang heb je de auto al?
|
|||
|
|||
![]() Tis in ieder geval niet m,n Jetta en ook niet m,n MK I Ronny
![]() ![]() ![]() Maar is er over te praten of niet ?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb de advertentie zo van de vorige eigenaar over genomen , en heb em niet overgelezen dus vandaar er moeten wel rekeningen van de revisie zijn maar die heeft de vorige eigenaar nog Quote:
Nico dan moet ik het eerst met de vrouw overleggen , die moet er dan in rijden en die wou liever een lupo of een polo . Als ik deze verkocht heb gaat de Bora misschien ook weg dus vandaar je hoort nog wel even |
|
|||
|
|||
![]() Ronny mag ik aub je tel nr , kan ik je ff bellen!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
VW motorsport schroefset of hoe moet ik dit zien?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nogmaals ik heb de tekst gekopieerd van de vorige eigenaar , maar heb er naar gekeken en kon er niks op vinden de kleur van de schokdempers zijn blauw/paars . Hoop dat het zo een beetje duidelijk is ?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu al te koop?? Je hebt m toch niet zo lang??
Waarom zo snel al weg ![]() Wel een mooi ding
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als de golf verkocht is , dan komt ook de bora ook tekoop . En koop ik weer een benzine auto voor mezelf liefst een dikke passat of iets anders ![]() ![]() en dan de vrouw een lupo of een polo voor het werk ![]() dat zijn de plannen . Maar wat ik wil is moeilijk te vinden maar heb geduld. |
|
|||
|
|||
![]() Zou je mij je telefoonnummer willen mailen of pb'en. Ik heb wel interesse in de auto...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat bedoel je precies met strak>? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat de auto net een dik half jaar geleden is overgespoten , en dat het een strakke auto is |
|
|||
|
|||
![]() 2750,00............
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe was dat ook alweer bij jou thread van je cabrio ( graag wel serieuse mensen , maar ga ervan uit dat we hier niet op marktplaats zijn ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() upje , en hij staat als 6 cillinder op kenteken dus ook leuk om er een zwaardere motor in te bouwen geen gedoe met de rdw
Last edited by bolfvariant : 07-03-2008 at 20:32. |
|
||||
|
||||
![]() nu voor €4700
|
|
||||
|
||||
![]() wat voor bekleding zit er in en kun je er misschien foto,s van maken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon standaard corrado ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt Alberto |