![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaren geleden door Lynx car-design opgebouwde GTI 8V (op kenteken)
met kapotte bak. Heeft recent wat schade opgelopen die provisorisch gerepareerd is. (zie laatste foto, is met c-stijl tegen een trailer gereden) verder een hele leuke auto voor onderdelen of simpel te repareren. heeft nog APK tot november. Er is een setje nieuwe ongespoten M3 spiegels bij, en een set originele spiegels. motor is 20.000km geleden reviciseerd. remmen (schijven, blokken en klauwen) zijn allemaal een jaar oud. lijstenset ook pas een jaar oud. tel de onderdelen op en bedenk wat hij waard is. mocht mijn andere golf2 eerder verkopen dan gaat deze in onderdelen weg. prijs 400 euro zonder de velgen, die blijven bij de eigenaar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je een fotootje van de mororruimte..
Mischien wel wat om in de beige te bouwen.. |
|
||||
|
||||
![]() Waar staat dat ding?
Doe mij maar even een optietje...
|
||||
|
||||
![]() motorruimte zal ik vandaag even maken.
Auto staat in Maasdijk (vlakbij hoek van holland) optie is leuk maar weg=weg. Ik ga hem geen weken vasthouden Jurjen.
|
||||
|
||||
![]() Nee is goed, zie net dat de bak stuk is, dus rijden wordt lastig heb ik wel door...
|
||||
|
||||
![]() Tjaap,
Als die in onderdelen wordt verkocht ben ik wel liefhebber voor de deuren, mits in redelijke staat. Dat wil zeggen, geen deuken en roest. Cheers Lars
|
||||
|
||||
![]() nee rijden doet hij niet meer, laatste ritje was van de hoek van het terrein met een groot oliespoor van de bak tot aan waar hij nu staat. motor purt nog als een poesje..
|
||||
|
||||
![]() ik kom wel even kijken. mischien dat we er nog wat van kunnen maken.
|
||||
|
||||
![]() Lars, je mag even contact opnemen met Rutger (RJTuning) die heeft hem gekocht voor het blok..