![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze verkoop ik men golf Ik verkoop hem wegens het starten van een ander project Dit is er allemaal aan gebuurt
Motorruimte : - 2.8 vr6 - Bonrath powerlifts - hoogglans verdicht aanzuigbuis - K&N open luchtfilter - Veel dingen vergroomd en gepolijst - rvs gepolijste slange klemmen - Verchroomde gasklep - Gepolijste inlaatbuis - Accu in kofferbak - Carbon kappen - EPS spruitstu - Ruitensproeier in kofferbak weggewerkt - Kabelboom verlichting weggewerkt in kokerbalk Exterieur : - Overgespoten in beige - Gecleande kofferklep - Kenteken verkleind - Audi TT tankdop ingelast - Seat deurklinken - Wielkasten 2cm uitgerold - VW Vento/jetta voorspartborden zonder knipperlichten - orgineelle golf 3 voorbumper gecleand - Gecleande carrosserie - Gril met verchroomd VW embleem - hella donkere Golf 4 look koplampen - Hella rood/witte achterlichten -Bonrath enkele ruitenwisser -achterbumper van een mexicaanse golf 3 cabrio Chassis : - Audi TT Parabool velgen hoogglans gepolijst - Dunlop SP9000 215x40x17 banden - G&M schroefset - Golf 3 vr6 remmerij voor/achter - ATE remschijven Interieur : - Recaro lederen elec voorstoelen van golf 4 beige - Lederen achterbank golf 4 beige leder recaro - Middenarmsteun met beige leer bekleed - Deurpanelen met beige leer bekleedt - VW Bora daschboard carbon gemaakt door k-tech - Middenconsole beige - Beige leren hemeltje - abc stylen carbon gemaakt door k-tech - stuur van een beatle - Kofferbak open door middel van alarm - Golf R32 alu pookknop En ik ben vast nog wel wat vergeten foto's zeggen meer dan 1000 woorden Foto's van binnen komen nog deze week ![]() ![]() ![]() vraagprijs 10000 euro mailadres mijnvwgolf@hotmail.com
VWUNDERDOG Last edited by parebool : 11-12-2008 at 13:48. |
|
||||
|
||||
![]() Discusieren over schermen mag hier: http://www.volksforum.com/forum/sho...9511#post499511
|
||||
|
||||
![]() @sander dank je
|
||||
|
||||
![]() haha ik zag het allebei bedankt Ik heb het ook maar gekopieerd van vwteampg was me nog niet eens opgevallen
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() en de achterbank ook golf 4 recaro
|
||||
|
||||
![]() ik heb bij 176duizend een nieuwe teller in gedaan zit nu een golf 4 teller met fis (grootbeelsacherm) Die staat nu op 8000duizend dus km stand is 184 duizend Blok is uitelkaar geweest bij 165duizend
oja taxatie raport ook aanwezig
VWUNDERDOG Last edited by parebool : 08-12-2007 at 08:17. |
|
||||
|
||||
![]() inruil golf 2 ook mogelijk liefst g60 of 16v kr
|
|||
|
|||
![]() wat is het bouwjaar van de golf?
|
|
||||
|
||||
![]() 94
|
||||
|
||||
![]() up mag ook in onderdelen Maar dan wel met voor waarde als ik alles kwijt kan
|
||||
|
||||
![]() Check sms..
|
|
||||
|
||||
![]() bekleding stoelen achterbank duerpanelen kan dat zo in elke golf 3 gezet worden.
en hoeveel kost die of doe je dat niet weg. mvg mathijs |