![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een set Bbs velgen waar ik afstand van ga doen voor een andere set.
Het zijn de volgende maten: 225-50-15 ET 3 incl bijna nieuwe banden(profiel ruim voldoende) Velgenbed is 9cm 285-40-15 ET -65 bijna nieuwe banden(profiel ruim voldoende) Velgenbed is 17cm!!!! Zijn geheel recht alleen het randje van de velg is niet mooi meer.Wel het velgenbed. Deze randen zijn los verkrijgbaar en daar kan ik je zelfs mee helpen. Ik ga naar 17 inch toe vandaar dat ze te koop zijn. Nieuwprijs van deze velgen was zonder banden 3200 euro.Mogen weg omdat de rand vervangen moet worden voor 1500 vraagprijs. Linkje naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/153810706
|
||||
|
||||
![]() is de auto ook in de verkoop?!
|
|
||||
|
||||
![]() dat staat toch in de advertentie
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dank je Marsci
De rand van de velgen zijn idd niet de mooiste meer.Maar het velgenbed wel. Deze randen zijn gewoon los verkrijgbaar.En omdat ze dus niet zo mooi meer zijn heb ik er een mooie prijs van gemaakt vind ik zelf. Topic is opgeschoond.Deze texten zijn dus niet bedoeld naar DJW ![]() Met jou hou ik nog wel even contact ![]() Om over de laatste reply nog even antwoord te geven.Er komt 17 inch onder.
Peerke and his GTO Last edited by peerke : 08-03-2008 at 22:14. |
|
||||
|
||||
![]() Upje voor een mooi setje velgen onder een ontzettend gave auto!!!
![]() Mocht iemand inderdaad nog een setje randen zoeken... ik heb er nog twee liggen. Anders kom ik nooit van die krengen af. ![]() Ze zijn ietsje smaller, met hun ca. 15cm. Klik.