![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Goeie avond,
Ik over een paar maandjes met Borbet A's 9x16 onder me Corrado gaan rijden, alleen heb ik een bijkomend probleem. Ik heb een VR6, en dat is steek 5x100, De A's worden alleen in 4x100 verkocht. En dan hou ik dus een bout over als ik ze er op wil zetten ![]() Met adapters gaat niet lukken, de ET waarde is 15, smalste adapter is 25 mm, kom je dus op en ET waarde van -10 uit. Dan steekt het opzich aardig uit. Nu me vraag, Is het een wijs idee om de velg om te laten boren tot 5x100, of zou het opzich nog wel meevallen met het uitsteken ? Wat is wijsheid ? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Niemand ?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Denk dat 9x16 et15 en dan die 25mm adapter (zijn volgens mij ook vanaf 12-15mm te krijgen...) te breed word zonder aanpassingen aan je schermen.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#4
|
||||
|
||||
![]() volgens cleaned moet het met 12 mm te doen zijn voor 4x100 naar 5x100
http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=33966 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Achter kun je heel makkelijk remschijven met 4x100 plaatsen. Als je rondom 9x16 wilt word het lastiger. Je zou de vooras met G60 spul naar 4x100 kunnen ombouwen of om (laten) boren.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#6
|
|||
|
|||
![]() @ chris
Dat idee had ik er dus ook van, ik heb de velgen nog niet, dus kan ook niet passen. Beetje zonde geld als het vervolgens niet kan. En me schermen wil ik ook niet gaan aanpassen, vind ze standaard al mooi genoeg. @ maniacmark Als ik dat zo lees zie ik alleen staan van een 4x100 naaf naar 5x100 velg @Jurgen Santana Ik wil wel me 5x100 steek behouden, ik heb namelijk 3 setjes 5x100 liggen wat allemaal mooi past. Heeft iemand een Borbet A in de schuur slingeren om te kijken of de achterkant vlak is ? |