![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na bijna 20 jaar Renault te hebben gereden (en heel vroeger een golfje 1), is me pa sinds vandaag tot het VW-merk gekeerd. Hij heeft een Golf IV 1.9 TDI van 100 PK gekocht uit eind 2000. En of je het gelooft of niet: Hij is van een oud pastoortje geweest
![]() Laatst verkondigde mijn beste vriend, die net zoveel van auto's weet als ik van chinees breien, dat hij een auto wilde gaan kopen en te weten een Golf GTi..... Begin me nu toch ernstige verdenkingen te krijgen dat het VW-virus besmettelijk is ![]() Zal binnenkort een fotootje plaatsen van de nieuwe IV van pa....
|
||||
|
||||
![]() Mijn pa heb ook jaren Renault gereden en kocht in 99 ineens een Vento uit 97 en nu heeft ie vorig jaar ook nog eens een nieuwe Octavia gekocht, toch een beetje VW.
|
||||
|
||||
![]() Ik ken een pastoor met een sharan vr6 dus dat zegt nix
![]()
|
||||
|
||||
![]() VW is zeker besmettelijk... zaten veel gastjes in mijn HTS-A klas die net hun rijbewijs haalden, en de een na de ander kocht een VW....
we hadden op een zeker moment op 20 mensen 2X Golf2 16V 1X Golf3 8V 1X Polo GT 1X Scirocco 1 1X Jetta 1X Passat 2.0 16V 7 van de 20 is niet slecht.... en ik denk iets van 7 van de 12/13 die een auto hadden... was wel leuk, zitten er hier ook een paar op het forum, maar zijn meer lezers dan posters....
|
||||
|
||||
![]() Altijd goed, hoe meer vw rijders hoe beter!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het ging me niet om de snelheid, maar om het bekende verkooppraatje: Altijd van een oud mannetje/vrouwtje geweest ![]()
|
||||
|
||||
![]() bij ons in de fam. reed niemand VW nu rijd mijn ma een golf 2 1.3 en mijn broer een audi 80 en ik nogsteeds een golf 2..
de rest van de fam wil nog niet zo. een paar ooms zijn gek van de zure fransosen en andere oom is gek van nieuwere kadetts.. |
|
|||
|
|||
![]() Ouders hebben altijd fiat, citroen, opel, nissan gehad, totdat mijn moeder vorig jaar een gerestaureerde kever kocht van '71. (pa rijdt citroen picasso)
Nu wil ze de kever gaan verkopen, en een splitbusje kopen. Wat moet ik daar nu van denken? Verstand komt met de jaren. OF Hoe ouder, hoe gekker. |
|
||||
|
||||
![]() Dus kever niet laten verkopen.... alleen maar auto's erbij en nooit verkopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geeft allemaal nix, denk aan je eigen toekomst ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben het met wwwastelands eens, niet verkopen alleen maar meer vw's op de oprit zetten
![]()