![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze bied ik hier mijn Caddy te koop aan:
Reden verkoop: Aanschaf nieuwe caddy type 3 Bouwjaar: 1998 Inhoud: 1.9 tdi AHU motor Standaard vermogen: 90 PK Km stand: 190.000km 1000km geleden compleet alles aan motor gereviseerd en nieuw Nieuwe APK tot 03-04-2009 Schroefset voor gemonteerd Achteras omgedraaid met koni dempers Embleemloze grill (niet op foto aangegeven) 202.7pk-463N/M Koppel -Motor op tijd laten zetten -EGR afgedopt -Compleet uitlaatsysteem voor-achter 63mm met alleen tussendemper -Grotere Downpipe -12mm plunjer -Race pp 520 verstuivers -Nieuwe grotere VNT20 TURBO -Compressie verlaagd -Sneller op maat gemaakte nokkenas -Vertsterkte dubble klepveren -Grotere aanzuigbuizen -Nieuwe intercooler -Groter spruitstuk -Op maat gemaakte Chip VVT (Van Vugt Tuning) -Sachs koppeling gemonteerd Prijs : 6300 euro Nieuwe APK tot 03-04-2009 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 05-04-2008 at 17:27. Reason: 202.7pk-463N/M |
|
||||
|
||||
![]() de caddy heeft schade nu toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Op welke wielen wordt de caddy verkocht??
|
|
||||
|
||||
![]() Nee de caddy heeft geen schade meer en ben hele week bezig geweest en spuiter geweest en is allemaal weer klaar incl embleemloze grill nu.....
Caddy wordt verkocht met normale wielen evt 14inch verbreed staal met nieuwe banden 195/40/14 |
|
|||
|
|||
![]() Verstuivers zijn de race 520ers , compressie is verlaagd dmv de zuigers te bewerken(lees kom uitraaien) .
Volgens mij is de nokkenas van een nieuwere type tdi blok (asv) maar dit weet ik niet zeker???? |
|
||||
|
||||
![]() vermogen aangepast...
afgelopen weekend 3bar mapsensor en andere nokkenas gemonteerd voor een betere afstelling: 202.7pk-463N/M |
|
||||
|
||||
![]() 6800 euro mag hij weg
|
|
||||
|
||||
![]() 6500 euro.....ophalen omdat namelijk nieuwe golf3 gti 16v erbij wil kopen en waarschijnlijk mijn oude groene terug wil kopen en dan de artec s-1 eronder!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() 6400 euro!!!!
Zaterdag om nieuwe vr6 kijken....dus moet nu echt weg!!! |
|
||||
|
||||
![]() up moet weg
namelijk nieuwe vr6 gekocht showroom/nieuwstaat met 59.000km origineel helemaal!!!! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey..................
Dat is vandaag gemaakt,heb nl vanmorgen in Surhuisterveen aan de kant van de weg gezet!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() ik kwam er langs toevallig , denk ff knippertje maken
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Merci...das toevallig zeg!!!! |
|
||||
|
||||
![]() 6300 euro niemand geintereseerd!!!!!
Moet nu echt weg dus doe een goed bod |
|
||||
|
||||
![]() omhoog ermee!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() helaas geen inruil mogelijk.....
|
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe APK tot 03-04-2009
|
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT vandaag inclusief 16" verbreed staal............!!!!!
|