![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie weet (of heeft) nog een adres waar witte knipperlicht glaasjes te verkrijgen zijn voor de knippers van een golfje 1 (of golf 2 met de dunne pumpers, of polo)
bovenstaande zijn allemaal identiek naar mijn weten. het moeten wel de "matte" witte glaasjes zijn en niet die heldere thanks
|
||||
|
||||
![]() hier in belgië heb ik de mijne gevonden bij autoparts de jonghe in deurne
maar er zijn nog winkels waar ik deze gezien heb, dus ik vermoed dat in nederland ook nog makkelijk te vinden is
|
||||
|
||||
![]() nou bij de plaatselijke onderdelen boer doen ze nogal moeilijk :S terwijl het toch vrij simpel is
|
||||
|
||||
![]() www.golf1onderdelen.nl
Hij verkoopt een compleet nieuwe knipperlichtunit met wit glas voor €12,50- Ik heb daar vorig jaar nog losse witte knipperlichtglaasjes gehaald voor de Cabrio van m'n vriendin, dus misschien heeft ie ze voor de "gewone" Golf ook wel los. Succes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() artaparts.nl, www.auto-onderdelen.nl ; bij de meeste online zaken wel te krijgen, en kosten helemaal geen drol
![]() Bij artaparts had ik voor 6 euro een setje glaasjes, in de matte variant met oranje lensglaasjes er bij!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ook nog wel een setje ori witte knipperlichtglaasjes met oranje lensglaasjes. Maar die zijn een beetje vergeeld. Ze zijn te koop, maar denk dat je dan net zo goed een setje nieuwe kunt kopen als ze toch geen drol kosten ![]() |