![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal, mijn naam is Remy, ben 28 jaar, woon in Tilburg, ben automonteur, en één van mijn hobby's is VW
![]() Eerste VW was een '95-er Golf GTI edition: ![]() Tweede VW was een Golf VR6 highline uit 1994, die helaas gestolen is ![]() ![]() ![]() En tegenwoordig rijd ik hiermee ![]() Golf Cabriolet 1.6 uit 1985 ![]() ![]() ![]() Mijn tweede Golf VR6 highline uit 1995 ![]() ![]() ![]() ![]() Bij deze iedereen nog de beste wensen voor 2009!! Mvg |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Remy, werk je ook bij de VW-dealer of bij een ander merk?
|
|||
|
|||
![]() Ik heb stage gelopen bij Vw-dealer van Mossel in Tilburg (toen nog Auto Bongers). Nu werk ik bij DAF Trucks in Eindhoven. Nog wel tenminste....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, mooie wagens en jij ook nog de beste wensen.
En DAF....... das op dit moment twijfelachtig
|
||||
|
||||
![]() Hey Remy.
Welkom op het forum hier, leuk wagenpark! Jammer van de gestolen highline... Veel suc6 verder met de cabrio en de VR6, maak er wat moois van!!!
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 02-01-2009 at 13:08. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom VR6 collega
![]() Mooie Golfjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie vr6
![]()