![]() |
|
|||
|
|||
![]() euk project waar ik aan begonnen ben en gewoon de tijd er niet meer voor kan vinden om hem af te maken.
De auto is een originele mk1 gti. Wat kleine details die kenmerken voor een mk1 gti zaten er niet bij dat ik hem kocht. De bakke baardjes op de a-stijl heb ik er bij. De grote gti onderlip zit er ook al op en de originele hella koplampen en gril met rode bies heb ik ook. Het originele gti logo voor in de gril heb ik vorige maand nieuw gevonden en gekocht. De auto is voorzien van origineel stalen schuifdak . Hij is in 1997 overgespoten in een licht groen metallic kleur van seat. Zit netjes in de lak, binnenkant , motorruimte en kofferbak is ook in kleur gespoten. De auto is nu voorzien van een pg blok uit een golf g60. Deze is geheel kompleet en start ook gewoon. De g-lader heb ik er niet bij , maar wel de 180 graden bocht met nieuwe pakking en bouten. Intercooler van een mercedes sprinter en waterkoeler van een corrrado g60 voorzien het voorfront. De auto is verlaagd met schroefset en voorzien van originele bbs velgen in nieuwstaat met zeer nette banden 15 inch. De uitlaat bestaat uit een rvs spaghettispruitstuk ( nieuw) met verder een open rvs uitlaatsysteem met duitse style eind demper. Achterklep die erin zit is origineel met zwarte rand om het achterraam heen, tevens heb ik er een achterklep bij reeds in de kleur gespoten waar de ruitenwisser gat van is gecleanend. De klep die er nu in zit is voorzien van een zender 3 delige spoiler die toen der tijd als optie werd geleverd voor de gti. Enigste schoonheidsfoutje is dat beide kanten de velsrand van de dorpels niet netjes zijn. Tevens heb ik er ook nog een heleboel reserve onderdelen bij , vooral motorisch. Het enige wat je nog te doen staat is wat onderdelen te monteren die erbij zitten. en een g- lader te kopen. Achterbumper staat ook niet op de foto , maar deze heb ik al gekocht en word er dus ook bij geleverd. Het interieur is gewoon origineel zwart grijs wat in de gti thuis hoort. Voor de rest kan je weinig vertellen van de auto eigenlijk, een echte kenner weet genoeg info uit dit verhaal te halen. Mocht je dus intresse hebben , bel dan even. Onzinnige vragen via mail worden niet beantwoord door mij. Auto gaat niet voor een appel en een ei de deur uit. Mocht hij niet verkocht worden , dan zal ik ooit de tijd er wel weer voor vinden om hem af te maken en lekker te kunnen "knallen" met de auto. Vraagprijs 2750,00 DE AUTO MOET OP KORT TERMIJN WEG , DUS ELK SERIEUS BOD WORD OVERWOGEN. GELIEVE WEL EVEN BELLEN AANGEZIEN IK MIJN E-MAIL VOORLOPIG NIET BIJ DE HAND HEB. 06-55786695. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() betere foto`s volgen nog , zal de auto even wassen en in het zonlicht foto`s maken. Aangezien op deze foto`s de kleur niet echt tot zijn recht komt. ![]() Last edited by Ron mk1 : 01-04-2008 at 06:52. |
|
||||
|
||||
![]() golf 1 diesel inruilen?
|
|||
|
|||
![]() Gelieve geen inruil eigenlijk, omdat ik zelf een passaat 3b wil terug kopen.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb er ook nog 2 bakken vol met reserve onderdelen bij.
Waaronder ook een 268 graden schrick nokkenas. |
|
||||
|
||||
![]() de 268 is deze nieuw?
|
|||
|
|||
![]() gebruikt vincent.
|
|
|||
|
|||
![]() De Auto Moet Op Kort Termijn Weg , Dus Elk Serieus Bod Word Overwogen. Gelieve Wel Even Bellen Aangezien Ik Mijn E-mail Voorlopig Niet Bij De Hand Heb. 06-55786695.
|
|
|||
|
|||
![]() Hier wat betere foto`s van de auto. Nog komt de kleur niet helemaal tot zijn recht maar het is allicht beter.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Zonde Ron! Snap er niets van,...zo snel weer in de verkoop....
|
|||
|
|||
![]() prive, relatie etc etc...
Helaas ook niet mijn keuze. Heb je trouwens al zicht wanneer je langskomt of niet? |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht, mag op slot.
|