![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop omdat ik wel es wat anders wil
![]() Jetta 1.5 CL Automaat uit 1982. Rijdt als een zonnetje ![]() 125000 km net gepasseerd. Hier en daar een plekje, deukje, krasje, maar de bodem is erg goed. M.n. de keienvanger heeft z'n plekjes. Hij is nog mooi rood trouwens... APK ging ie goed door nadat een wiellager vervangen is. nog bijna een jaar geldig. - Erg net zwart interieur. - Momenteel met de rechthoekige mistlampen voor. - 5,5J velgjes met Jetta-doppen ![]() ![]() ![]() Rij er dagelijk mee naar t werk en terug zonder problemen! Vraagprijs 1000 (of een goed bod ![]() Zie een ruilertje ook wel zitten (GEEN project!) Mijn plan is te peilen hoeveel een serieus iemand me biedt, en of ik dan geld genoeg heb voor zijn vervanger die ik opt oog heb ![]() Last edited by Sponze® : 28-05-2008 at 18:13. |
|
||||
|
||||
![]() nach oben
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() joehoe
|
|
|||
|
|||
![]() hallo, misschien als inruil een vw vento? 1.8cl rondom elektrische ramen (goed werkend) zo'n comfort pakket zit erop, origineel start onderbreker, en redelijk laag hehe schroefsetje supersport voor de rest geen poespas
ik woon in oost-groningen jij ook dacht ik? lijkt misschien raar dat ik zo ineens reageer met 1 post maar surf hier al langer rond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2e ronde
|
|
||||
|
||||
![]() kom op lieve mensen...
het bod voor deze lekkere bak mag wel flink lager zijn dan de vraagprijs hoor ![]() heb namelijk nu echt een andere op t oog |
|
||||
|
||||
![]() Een flink lager bod....
OK, de helft bieden is zeker flink lager, maar zo erg staat ie nog niet in de weg. Krijg ik er niet meer voor dan 500,- dan heeft ie nog een heel mooi leventje bij mij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi met vw jan wat wil je uiterst voor de jetta hebben wij hebben voor een paar maanden geleden nog met elkaar gemailt toen had ik die marsrode golf gti nog van 1985.
|
|
||||
|
||||
![]() Doe maar een
![]() Heb 2 serieuze gegadigden tot nu toe, en met deze 2 ga ik het proberen... Lukt het niet dan kijk ik wel weer ff verder. Dit om vragen naar uiterste prijs en spotbiedingen te voorkomen ![]() Zal binnenkort ook ff kijken naar mijn optionele vervanger ![]() |