![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel zegt.
Ik kan nu niet overal een prijs aan geven omdat het een slooptopic is. Reageer in dit topic of stuur een pb . Het is een orginele GT Ik ga over een tijdje m'n polo slopen de motor, bak, motorsteunen ,aandrijfassen, en veerpoten hou ik zelf! Complete Injectie systeem Met gasklephuis 3f motor voor meer pk's 75€ InlaatSpruitstuk Gereverveerd Complete Gt G40 lijstenset. 50€ ![]() De 3F nokkenas word ook verkocht als de motor uit elkaar gaat. Nokkenas vertoont niks geen slijtage. 100€ Compleet Dashboard Zonder teller unit75€ ![]() ![]() GT Interieur compleet. In nette staat . 100€ Kan eventueel volledig met leer / of kunst leer overtrokken worden zeer profesioneel tegen lage prijs. Voor meer info daarover stuur pb. ![]() ![]() Achterklep heel klein plekje met roest niks ernstigs. 50€ Klep kan eventueel profesioneel clean gemaakt worden. Tegen lage prijs. Stuur pb voor info en prijs. 2 Nette voorschermen 15€p/s Orgineel GT stuur 35€ Achterlichten donkere versie 45€ Brandstof pomp compleet 25€ Voor en Achterbumper Normaal zwart kunstof 35€p/s Heelveel interieur delen stuur pb voor wat je nodig hebt. Buitenspiegels L+R 15€p/s Hoedenplankdragers super staat met speakers 10€ ![]() ![]() Ruitenwisser mechanisme voor compleet 25€ ![]() Embleemloze grill 20€ ![]() ![]() Ik wil bij serieus intresse foto's maken van de onderdelen. Bij Serieus intresse ben ik ook telefonisch bereikbaar of via sms: 0655592535. ![]()
Owned: Polo Mk1 .Under construction. Polo Gt Daily Last edited by -BartVR6- : 27-11-2007 at 11:28. |
|
||||
|
||||
![]() Opgeschoond op verzoek van de topic starter.
|
|
||||
|
||||
![]() Draagarmen+stabi?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ze al in de schuur liggen wil alleen nog ff kijken of ik deze gebruik of die van de type 1 . zo als het nu lijkt gaan ze niet in de verkoop. maar ik hou je in gedachte
|
||||
|
||||
![]() Interesse in het koelvloeistof tankje (mits nog netjes) + de bevestiging daarvan aan de carosserie.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tankje is nog helemaal netjes en ophangpunten ook. Wil eventueel wel foto's maken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je dat zou willen doen; graag!
|
||||
|
||||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]() Polo GT stuur, is dat van leer of kunststof?
|
|
||||
|
||||
![]() hoe is de staat van de voorstoelen? kun je een foto('s) mailen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hal-lo??? iemand aanwezig? |
|
|||
|
|||
![]() Complete Injectie systeem Met gasklephuis 3f motor voor meer pk's 75€
Ik heb hier wel interresse aan maar kandit op mijn eigen inlaat of moet ik die dan ook van jou type hebben.... Heb er niet zo heel veel kaas van gegeten nl.. Dus vandaar de vraag... Mag ook wel reageren via MSN: Dennis_Heitkonig@hotmail.com Ben hier niet zoveel namelijk.. |
|
||||
|
||||
![]() hij ook niet, dat scheelt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en de velgen en banden zijn die ook te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry mensen tijd aardig druk gehad.
Zal de begin post bij werken met de onderdelen die ik nog heb liggen en foto's maken. Elco-polocoupe ; De velgen zijn er nog jah is ook een topic van hier. Bugs ; de staat van de voorstoelen is ook goed. zal zsm foto's proberen te maken Jazzblue ; Stuur is verkocht helaas
|
|||
|
|||
![]() verkoop je de embleemloze grill nog ? en het interieur, wat moet dit kosten , mits overtrokken met leder?
grtz |
|
||||
|
||||
![]() toevallig nog een stuurtje liggen ?
mvg Mike |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben dus diegene die morgen even kom te kijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() GT interieur en spatborden zijn verkocht