![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/160750941
Dit is een koopje dames en heren, met perfecte interieur en extereiur ziet er oook nog netjes uit.. alleen voor het interieur zou je hem al kunne kopen
|
||||
|
||||
![]() Wie haalt hem op leuk projeckt
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk.gebakkkie.inderdaad.
![]() Alleen.vind.ik.wel.dat.de.bruine.interieurs.een.be etje.overrated.worden. |
|
||||
|
||||
![]() Je ziet het steeds meer maar de kleur van de auto zie je niet veel meer.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt best mee hoor, hier op het forum hebben er een aantal die kleur en het blijft wel 550+e voor een auto zonder apk, ok het interieur is net. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is trouwens de kleur code
|
|
||||
|
||||
![]() LA7V:P polar zilver..kijk op het forum komt deze kleur geregeld voor, maar landelijk gezien zie je ze niet veel meer
|
||||
|
||||
![]() He bedankt deze kleur komt op me offroad nitro auto.
landelijk zie je de kleur niet veel zijn der hier toch stuk of drie die zijn klaar gemaakt voor wortherse of is dat meer goud kleurig |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Forum lijkt me toch redelijk landelijk, of ken jij andere statistieken? |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik heb er niet veel met die kleur gezien hier in de straat staan ze niet met bosjes tegelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() ik bedoel ermee..forum zie je alles op 1 kluitje.. dan komen er inderdaad een aantal voor, maar als je ff beetje rondtoert in je eigen omgeving, dan kom je ze bar weinig tegen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja brilkevers ook niet ![]() Quote:
Een straat is niet echt een gemiddelde meting ![]() Last edited by evilnyntje : 08-04-2008 at 17:48. |
|
||||
|
||||
![]() ghehe..nou jah..evilnijntje..laat ik zo zeggen..in mijn woonplaats en gemeente heb ik nog geen zelfde zien rijden:P
|
||||
|
||||
![]() Heb er zelf 2 stuks in deze kleur en hier in de buurt weet ik nog wel 4, maar ze zijn indd erg schaars aan het worden. En die hier rijden zijn allemaal van liefhebbers.
Kijk anders maar eens op de Meeting in Heerenveen daar staan we met z'n vieren op de foto.
|
||||
|
||||
![]() Ik ga morgen kijken voor deze wagen!
mvg Mike Edit: opgehaald! ![]() Last edited by Hight : 20-04-2008 at 09:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd!!!! PICS????