![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vorige week mijn MK1 de binnenkant helemaal eruit gehad om bepaalde dingen in te bouwen en om de boel schoon te maken.
Dus alles was mooi schoon en droog!! Tot mijn stomme verbazing zag ik net dat het nu vochtig is achterin. Hoe kan dit en belangrijker hoe los ik dit op... |
|
||||
|
||||
![]() Waar zit het precies? Rubbers al nagekeken?
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Rubber van de achterklep gescheurd
Rubbers van de achterlichten |
|
||||
|
||||
![]() Is het geen ruitensproeier vloeistof?? Ik heb mijn tankje eens lek gehad. Of het slangetje? Maar meestal ruik je dat wel.
Het achterraam rubber lijkt mij tot nu toe het meest voor de hand liggende. Ps: Ik weet niet wat voor boxen je achter in hebt, maar de trilling van de bassen kunnen ook de rubbers doen lekken. (raamrubber) Heb dit eens meegemaakt bij een klantenauto. Nooit het lek kunnen vinden. Tot dat ik hem voorbij hoorde rijden.... Boem-boem-boem is lek-lek-lek. Succes.. |
|
||||
|
||||
![]() haha mss dat ik daarom ook wel eens vocht had met mijn 15 inch sub..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik had 2 12" woofers en heb er nooit geen last mee gehad ? denk dat het je achterlicht rubbers zijn of het rubber van de kofferdeksel ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Bij mij komt het door rubber van de achterruit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus bij harde Boem-boem-boem je ramen open doen zodat de Druk-druk-druk op je raamrubbers minder word? Dan moet je de deuren ook niet te vaak dichtgooien. Die bouwen ook luchtdruk op in de auto.
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het gevonden hoor
![]() Komt bij de achterlichten weg... ![]() |