![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als eerder gezegd gaat mijn gti weg, beleef er steeds minder plezier aan en wil graag overstappen naar een luchtgekoelde motor. Blijft een leuk model de gti , maar jammer genoeg te koop dus.
Het gaat hierom een bordeaux rode 1.8 gti uit 1983. Motorisch helemaal perfect. De schakelbak zit wat speling, maar belemmerd het rijden niet. Dak word op het moment gefixed, ligt eruit, gaat er vanavond weer mooi in. Achter moet het hemeltje even strak getrokken worden en weer onder de rubbers vastgemaakt. Der zitten v-maxx schroefset/verlagings set onder en heb nog 2 lippen liggen, zowel de originele gti lip als de cl lip Apk helemaal in orde, steekproef op geweest. Pas gebeurd. Exterrieur heeft wel wat aandacht nodig. heeft wat plekken en moet overgespoten worden. is ook wel te zien op de foto's. (foto's staan in de golf galerij, de bordeaux rode gti....) Originele Nederlander of niet zou ik niet weten. Vorige eigenaar heeft bij de gti club holland gezeten. Zoals ik al zei wil ik graag overstappen op een luchtgekoelde motor. Dwz voor mij een kever van voor 1967. ruil ook mogelijk dus... 3000 euro is de prijs. Misschien dat ervolgende week nog bb's onder komen te liggen. Laat maar weten als je interesse hebt, hij staat in Boxmeer. Groeten, Ewoud Last edited by sigi : 02-05-2008 at 21:51. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alsjeblieft Ewoud ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thnx maikel
![]() en ja, der komen binnekort bbs'jes aan!!! |
|
|||
|
|||
![]() Originele GTI ????
Ze hebben alles van de gti op een andere koets gebouwd. GTI is nooit in deze kleur geleverd. RDW geeft ook aan dat ie blauw is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is een keer overgespoten zo aan de motorruimte te zien !
|
|||
|
|||
![]() ja zo te zien wel is die daar wel blauw.
|
|||
|
|||
![]() Denk het niet. Waarom de hele auto spuiten en het motorruim niet????
Zelfs de kofferbak van binnen is gewoon rood. Ik zeg, Is gewoon een gti blok met kenteken op een gewone koets. Quote:
De hele foto is bijna blauw ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij is inderdaad een keertje helemaal overgespoten
Last edited by sigi : 04-05-2008 at 19:59. |
|
|||
|
|||
![]() Niemand een kevertje? of een adres van iemand die mssn belangstelling heeft???:O
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de auto eerst zwart was en blauw is overgespoten (zonder het motorcompartiment). Vervolgens is de auto vanuit Duitsland ingevoerd is en als blauw op kenteken gezet.. De vorige eigenaresse (mijn moeder) vond de blauwe kleur niet mooi, zodoende is de auto in deze kleur overgespoten. en btw het is een echte originel GTI uit 1983 in een prima staat!! |
|
|||
|
|||
![]() slotje op graag , we gaan er nog mee verder van de zomer!!! bbs liggen er onder
![]() pech gehad voor de rest |