![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Aangezien ik met mijn 2 meter lengte niet fatsoenlijk in het originele interieur kan zitten van mijn golf mk1 ben ik op zoek naar andere stoelen. Ik had nu een leuk setje namaak recaro's gevonden: ![]() Nu vroeg ik mij af of iemand weet of deze stoelen in combinatie met universele onderstellen voor een mk1 redelijk laag zijn, zoals de onderstellen van raceland (klik) of dat er in hoogte verstelbare onderstellen voor stoeltjes in een mk1 zijn? alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() Vette stoelen, waar heb je die gevonden???
|
|
||||
|
||||
![]() waarom niet onderstellen van een corrado erop?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je bedoelt de onderstellen van een setje corrado stoelen afslijpen (schroeven?) en dan bevestigen op deze stoelen. Of bedoel je universele corrado onderstellen bestellen en gebruiken (aangezien deze ook in een mk1 passen)? |
|
||||
|
||||
![]() ik zou op de sloop onderstellen van een corrado ritselen en die onder je nieuwe stoelen monteren
|
||||
|
||||
![]() evt met hoogte verstelling
![]()
|
||||
|
||||
![]() kun je omzetten dmv lassen of moet je hele bekleding lashalen?
|