![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah nice, zelf gemaakt of tegengekomen?
|
|
||||
|
||||
![]() Tenminste één van de mensen die meewerken aan Wikipedia vindt dat het onderwerp van dit artikel niet past in deze encyclopedie. Deze persoon heeft daarom voorgesteld dit artikel te verwijderen. Het artikel is daartoe op de verwijderlijst geplaatst. Hier is ook een meer gedetailleerde reden voor de verwijderingsnominatie te vinden. (↓/✂ ) Twee weken na plaatsing van deze melding wordt besloten of het artikel kan blijven of dat het toch verwijderd wordt. Intussen worden argumenten voor of tegen behoud van dit artikel verzameld.
Categorie: Wikipedia:Pagina weg
|
||||
|
||||
![]() leuk man.. ik ga ook even rommelen
|
||||
|
||||
![]() heb hem trouwens even gekopieerd naar volksforum.com
http://nl.wikipedia.org/wiki/Volksforum.com aangezien dat toch onze officiele naam is. (ook geregistreerd in de stichting die je aanhaald.
|
||||
|
||||
![]() hoe voeg je plaatjes, logo's etc toe? moet er natuurlijk wel een beetje profi uitzien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Had hem zelf aangemaakt, maar ik denk dat als je het voor beduurd op dat het een stichting is en daarbij ook een forum hebt dat het wellicht mag blijven.
|
|
||||
|
||||
![]() als je op bewerk drukt kun je van alles doen. Je kunt ook een wrapper erin zetten zie bv: http://nl.wikipedia.org/wiki/U2_(band)
|
|
||||
|
||||
![]() begin hem aardig door te krijgen, staan nu een paar links en het logo bij.
maar hoe zit het nu met die verwijderlijst? ik heb hem terug gevonden als geflagged voor NE Niet Enceclopedie waardig, maar verder nog helemaal geen reacties eronder? gewoon afwachten wat de rest van hun mods vind ofzo?
|
||||
|
||||
![]() hmm dat logo mag wel kleiner ;P En wat minder gecentreerd.
We meoten zorgen dat er veel info instaat wat waardevol is. |
|
||||
|
||||
![]() ja maar wat is in hun ogen waardevolle informatie.
aangezien het over onszelf gaat kun je moeilijk over VW's in het algemeen gaan praten.
|
||||
|
||||
![]() Dat is waar, tijd zal het leren. Word hij verwijderd dan dan is eht pech hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() ik mag die ArjanH nu al niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[bewerk] Internet [bewerk] Websites Wikipedia is niet bedoeld om reclame te maken. Artikelen met als doel reclame te maken voor de site worden verwijderd. Wikipedia is geen startpagina, daarom moet ook niet elke website een eigen artikel hebben Websites verdienen een plaats binnen wikipedia indien het relevant is: Bijvoorbeeld omdat het veelbesproken en/of bekroond is (zoals Volkomenkut.com, startpagina.nl, etc..) Omdat het een monument is in de ontwikkeling van het internet Websites van bedrijven, kranten, omroepen en dergelijke worden niet afzonderlijk opgevoerd. Onderdelen van websites met een eigen artikel, worden in het artikel behandeld (en niet als separaat artikel) Relevantie kan worden gemeten aan de hand van de Alexa-test: [1], waarbij als richtlijn geldt dat de site toch bij de eerste 100.000 dient voor te komen (t/m max. 1 jaar voor plaatsing artikel). (LET OP!!! De Alexa tool wordt meestal alleen gebruikt in Westerse landen en daar niet eens door iedereen, hierdoor ontstaat er een vertekend beeld mbt websites die niet uit Westerse landen komen). Uitzonderingen zijn websites e.d. van voor 1997 (voor de dot-com bubble) die van historisch belang zijn voor de ontwikkeling van het internet.
|
||||
|
||||
![]() Schijnt dat VOlksforum.com door de Alexa-test zou moeten komen om op Wiki te mogen worden genoemd. "Er door komen" betekent in dit geval binnen de eerste 100.000 de komen. Ik heb die test even uitgevoerd en kwam hier op uit:
http://www.alexa.com/data/details/t.../volksforum.com
|
||||
|
||||
![]() Lol
|
|
||||
|
||||
![]() zie ik nu goed dat we de op 7450 na best bekeken site van niceragua zijn? dus daar zitten al die bots tegenwoordig.
|
||||
|
||||
![]() maar hoe werkt dat nou?
Volgens Alexia zijn we relevant genoeg, en diverse stichtingen zijn wel genoemd op Wikipedia |
|
||||
|
||||
![]() Het is al mooi geworden, t-minus 9 dagen ..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik snap er allemaal niks van maar wat is het "motorforum incident"? of is dat net als de weg naar de kelder van area 51 vragen?
|