![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wou net even een nieuwe thread openen omdat ik mij
een nieuwe auto heb gekocht, maar: Telkens wanneer ik een stuk of 4 foto's heb geupload en ik begin met de vijfde gaat dit goed tot dat de foto is geupload, ik ga dan terug naar de thread om de .... daar in te zetten en is alles weer weg. Weer een 20 min werk voor niets ![]() of ligt dit aan mij pc? Groetjes
|
||||
|
||||
![]() maar als je er 4 hebt geupload en je kijkt bij last uploads dan staan ze er wel?
je moet ze namelijk als je er meerdere gelijk doet wel confirmen.
|
||||
|
||||
![]() Ik werk met mozilla firefox en werk dan met twee schermen met internet eentje voor het uploaden en een daar maak ik dan het verslag in..
snappie?? gr ron
|
||||
|
||||
![]() wat Jaap zegt, als je meerdere foto's tegelijk upload moet je ze in het daarop volgende scherm wel bevestigen, anders worden ze niet toegevoegd
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dacht dat ik de enige gek was die het zo deed ![]() ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() als ik foto's upload dan kopieer ik elk linkje en zet dat dan even in kladblok. als ik mijn topic dan ga maken, kopieer ik de linkjes van kladblok weer in het topic.
grtz.
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond nog een setje dubbele foto's van VWPOLO_SIEM in de kliko geflikkert:
Niet te snel gefrustreerd raken, af en toe op F5 drukken (refresh) en klaar! ![]() PS: uit deze serie:
Last edited by sjampoo : 24-05-2008 at 08:10. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je dat schermpje wél krijgen! Ik krijg hem niet namelijk..
|
||||
|
||||
![]() wat krijg je dan wel?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik upload foto voor foto, dus telkes per foto ga ik terug naar de thead om daar de link in te kopieren.
Doe het nu op mijn eigen manier, open twee keer volksforum. 1 om de foto;s te uploaden en de ander om de thraed te maken ![]() ![]() toch bedankt voor de reactie
|
||||
|
||||
![]() van mij mag er wel een slotje....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slotje hoeft niet perse hoor, kan ook handig zijn voor anderen die erlast van hebben (gaan) krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het normale upload scherm weer..