Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-05-2008, 11:21
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default Chris aka Pornstar :D

Net als de rest kan ik uiteindelijk ook niet achterblijven in het 'stel je voor' gedeelte...

Zal niet verwonderlijk zijn dat mn naam Chris is...ten tijde toen het forum nog vwscene.nl heette op 1 of andere manier de bijnaam 'Pornstar' bestempeld gekregen

Ik ben 32,vanaf mn 17e werkzaam in de autoschade als spuiter,sinds mn 14e in aanraking gekomen met de Golf 1 GTI,toen mn vader een '81-er kocht.Mn 2 oudere broers kochten ook beide een Golf 1 GTI,dus kon ik ook niet achterblijven en kocht ik op mn 17e mn 1e auto....een '83-er GTI in de kleur zwartmetallic,kenteken JZ-88-VX,helaas geen foto's van

Daarna ging het snel met het wagenpark,de GTI ging na een half jaar weg, kwam tijdelijk een '76-er Swallowtail in de plaats,maar we praten nu over 1994,en toen was een '76-er de oud ijzer prijs waard,en na 4 weken raggen was de Golf (1600 automaat) rijp voor de sloop.Kenteken ingeleverd,en de Golf de pers in...

Snel (te snel) een andere Golf gekocht,een '81-er GTI met een 16V erin,en een import kenteken...kon me er toch niet in vinden zegmaar,dus na 3 dagen weer verkocht.

Was ondertussen al bezig met een '83-er GTI.Ging van wit naar blauw,in de 2,5 jaar dat ik er mee gereden heb rond gereden met dunne bumpers,dikke bumpers,kuipstoelen,elektrische Recaro's,7 en 8x13 ATS Classic, 7,5x16 Borbet C, 8x15 Revolution Modern Line,9x16 Borbet A, 7,5x17 Azev A, 7,5x16 Borbet A 3 delig, 1.8 16V PL, 1.8 16V KR...voor het geval de wielbouten echt dol zouden draaien na de vele wielen wissels werd het tijd voor een nieuw project

De blauwe de deur uit,en een frisse witte '83-er GTI in de plaats. 16V werd overgebouwd,evenals de 3-delige Borbet A. Van wit naar Harley-Davidson oranje,van 16V naar G60...

Reportage in 1998..



Na 5 jaar Golf 1 GTI werd het toen tijd voor wat 'stoerders'...een Corrado VR6..ja,toen was dat stoer...ooit...vroeger..
Van donkergroen naar satijnzilver, 17"RH's-schroefset-RVS uitlaatsystee-zwart leder enz....maar nooit een auto gehad waar zoveel aan kapot kon gaan..


Tussen door met mn ex samen 2 Polo's G40 gehaden een Lupo 16V.

Ernaast voor de hobby een '64-er Spijlbus gekocht,overgespoten,verlaagd enz...



Heeft ook nog een reportage van gestaan in de VW WOB.


Bij mij begon het toch te knagen dat ik geen Golf 1 meer had.Dus in 2001 de VR6 nog goed verkocht,vlak voor de hele Corrado markt verzadigd was,en met een stapel geld op zoek gegaan naar een Golf 1 GTI.Eisen waren wel,origineel NL,niet verprutst en liefst bouwjaar '84 of minimaal '83.

Na een week al een '84-er gevonden! KN-91-RP,originele staat,wel aardig rot,maar kon hem niet laten staan!Tijd voor weer een nieuw project dus.

Als dagelijkse auto was de Lupo 16V gewisselt voor een Audi TT 225pk Quattro...
Hier naast de '84-er GTI






De spijlbus na 4 jaar verkocht,nadat er iemand tegen de voorkant gereden was,verzekering betaalde ruimschoots de schade,en ik had naast het project GTI echt even geen zin in nog een nieuw project,dus de bus met de voorschade verkocht.




Ondertussen na 9 jaar weer vrijgezel,TT de deur uit,en een goedkope vervanging gevonden.


Flinke stap terug,goedkoopste auto in mn 'carriere',maar nooit zo blij geweest met een auto als deze Polo GT

Vrijgezel,2 auto's...dus logisch dat er nog 1 bijkwam ,in een opwelling gekocht,en 2 maanden later in een nog grotere opwelling weer verkocht....
Een originele NL swallow uit 1975,voorheen van Chrisjuh,en na mij naar BBS-Roy gegaan...dus toch een beetje in de VF'familie' gebleven..




De '84er was ook ondertussen zogoed als klaar..






Maar na 2 jaar vrijgezel zijn en meerdere auto's voor de deur,werd het tijd voor een wat normalere dagelijkse auto,en moesten de 3 auto's maar plaats maken voor een ander vervoermiddel.

De 75-er was al snel weg,de '84er GTI G60 ging naar TheoWob en de Polo GT naar Chrispy...(erg handig het VF... )

Wilde weer een TT,weer een zwarte,weer met 225pk,en dit keer een origineel NL.



Maar standaard rondrijden zit toch niet echt in me geloof ik...dus H&R schroefset,3.2 voorbumper,9 en 10x18 RH's eronder...




Mn nieuwe vriendin waar ik nu alweer een paar maanden mee samenwoon,kwam in mn leven en nam een 1303 mee....grappig hoor,maar met kevers heb ik al niet zoveel,en zeker niet met een 1303...dus mn best gedaan om haar in eeen auto te krijgen die wel bij mij past!

De keuze viel op een Lupo GTI...Lupo is 100% vrouwen auto,maar een GTI is toch even iets stoerder zodat ik me er ook in durf te vertonen...sorry René..




De 1303 is er ook nog steeds,sinds vrijdag weer verse APK voor 2 jaar,dus die blijft nog wel even hier,altijd handig als je een auto te kort komt,en het kost maar 60 euro per jaar verzekering...

Dit was het wel zo'n beetje...met typen ben ik net als met praten...als ik eenmaal bezig ben,blijf ik gaan..
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote
  #2  
Old 18-05-2008, 11:33
golfke golfke is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 137
Default

vet wagenpark Doe zo voort zou ik zeggen De tt en de '84 GTI vind ik tot nu de vetste Goed werk geleverd
Reply With Quote
  #3  
Old 18-05-2008, 11:38
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Mooie geschiedenis, heeft toch lang geduurd voordat je je draai gevonden had in een auto, enne vwscene...dat was toch eigenlijk helemaal niks in vergelijking met het huidige volksforum
Reply With Quote
  #4  
Old 18-05-2008, 13:00
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default

Nou...moet eerlijk zeggen dat ik nu weer een TT heb,het toch weer gaat kriebelen om een Golf 1 erbij te hebben..mocht de 1303 weg gaan,komt daar graag een '75-er Golf 1 voor in de plaats!
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote
  #5  
Old 18-05-2008, 14:22
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Wat een verhaal blijft het

Nou moet Jeroen zich even voorstellen, moedig hem even aan. Ben echt zwaar benieuwd naar de 12-JT-LN. Als je wilt mag je ook zijn telnr geven, ik ben hem kwijt helaas.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #6  
Old 18-05-2008, 15:39
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,404
Default

eikel
Reply With Quote
  #7  
Old 18-05-2008, 16:23
levis's Avatar
levis levis is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,687
Default

die t1 is ook vet!! idem als de golfjes. en zo'n 1303 kan ook wel wat worden

KUCH KUCH!


__________________
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot"
Reply With Quote
  #8  
Old 18-05-2008, 16:35
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default

Zo ziet een 1303 er zeker stoer uit...maar ga er echt geen tijd in steken..
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote
  #9  
Old 18-05-2008, 19:08
Theowob's Avatar
Theowob Theowob is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,248
Talking

Welkom Chris op Volksforum.

Wat een wagens heb jij gereden zeg......om jaloers op te worden.
De TT is echt super mooi geworden.
Ik spreek je snel.
Reply With Quote
  #10  
Old 18-05-2008, 20:31
Vliet's Avatar
Vliet Vliet is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 551
Default

Vet om te lezen de geschiedenis,,en mooie wagens
__________________
Rust = Roest
Reply With Quote
  #11  
Old 18-05-2008, 22:13
Emiel's Avatar
Emiel Emiel is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 910
Default

Als je het al niet hebt ga je spijt krijgen van de verkoop van je 75-er golf!
__________________
Skoda Superb 2022
Fiat 500C
Harley Davidson Electra Glide 1987
Reply With Quote
  #12  
Old 18-05-2008, 22:27
corrado-usa corrado-usa is offline
6k and counting...
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 6,561
Default

welkom op het forum.
__________________
Reply With Quote
  #13  
Old 18-05-2008, 22:36
Mitta's Avatar
Mitta Mitta is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,473
Send a message via MSN to Mitta
Default

mooie geschiedenis!!! Hoop mooie wagens gemaakt
__________________
VWCulture.nl
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum