![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo alle VW rijders
ik zal me even voor stellen en kleien geschiedenis van auto's van mij ik ben dennis Veltrop ben 19 jaar jong en woonachtend in Schoonebeek (emmen) ik rij momenteel in een golf mk2 van 1986 met een 1.6 liter blok met carberateur mijn vwtjes die ik in me bezig hebben gehat zijn een mk2 van 1988 gti 8V een mk2 van 1986 gti 16 v KR ene vw polo coupe steilheck van 1988 ene vw corrado g-60 van 1989 en nog ene mk2 1.8 liter multipointer injectie van 1988 reden dat ik zovele vwtjes heb gehat ne niet bij 1 heb gehouden komt omdat ik paar keer mis koop he bgedana doormiddel van verrotte bodem of motorisch te veel mankementen terwijl ik dacht dat het wle goed zat maar goed verder hoop ik hier wat ervaring op te doen kwa techniek en me iedeeen delen met andere vw fanaten fotows van me golf moet ik nog evne uploaden maar ze komen er aan
|
||||
|
||||
![]() Welkom.
Je hebt al aardig wat vw's versleten zo te lezen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, ,benieuwd naar de pics! miss ook nog van de auto geschiedenis wat pics?
|
|||
|
|||
![]() deze golf rij ik momenteel in
![]() wat reacties zou leuk zijn ik heb deze fotows vandaag gemaakt en auto nog niet gewassen duzz rare vlek op motorkap :P ![]() hier volgen de fotows vna me andere auto's de golf gti 8v ![]() hier mijn golf gti 16 v ![]() mijn oude polo ![]() ![]() en tot slot mijn corrado ![]() ik hoor de reacties wel
|
||||
|
||||
![]() kijk, altijd leuk foto's uit de oude doos! Ma huidige golfje..gti grijs of hek fout?
|
||||
|
||||
![]() Maken ze in Emmen ZULKE graffitie???? :tongue
|
|||
|
|||
![]() de 1e 2 fotows is van mij nhuidige golf jah
en is gene gti maar gewoo nene 1.6 carberateur en de graffity is gemaakt door ene naaststaande school kinderen zoiets word hier in eht dorp nog toe gelaten ![]()