![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo
kheb een vraag....... mijn zwager is helemaal gek van t eerst type kever met de liggende koplampen en nu wilde ik langs deze weg een oproepje doen,... wie wil zijn kever dan als trouwauto aan mij eventueel verhuren,ratlook is ook geen probleem,en dit alles moet dan gaan plaatsvinden op 04-07-08.(liefst iemand uit friesland) gaarne dan contact opnemen met mij via pb of mail voor verdere details. alvast bedankt ik groet u johan joure |
|
||||
|
||||
![]() misschien kun je het proberen
bij mivw. Zij verhuren voor bruiloften meende ik.
|
||||
|
||||
![]() MIVW heeft een Bus,
de kever van MIVW was ook te huur nadat hij verkocht was bij trouwkever.nl maar die keef staat alweer te koop.
|
||||
|
||||
![]() ik heb mijn trouwbus toen bij trouwbusje.nl weggehaald. Helemaal super. Serge is echt een beste vent. (misschien weet hij zelfs nog iemand met een kever...
Had eerst ook via MIVW getracht maar Joop z'n bus stond toen nog in de stalling.
|
|||
|
|||
![]() Stijn hier op het forum heeft een hele nette wit/beige kever, die compleet is gerestaureerd... Deze verhuren wij (ja, wij
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn kever staat inderdaad te koop, de MIVW kever.
Verhuren is hierdoor een beetje moeilijk. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha mijn kever is inderdaad te huur via Melly/Ikke maar die dag trouw ik zelf!!! Dus gaat niet lukken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan dicht