![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi allemaal...
bij deze wil ik een audi 80 te koop aanbieden.. hij is te koop omdat mijn opa(80) het niet meer ziet zitten om auto te rijden.(dit is geen bullshit ![]() ![]() hij komt uit 1985 en er zit een 1600 diesel moter in. apk tot juni(sinds de vorige apk heeft niet veel meer gereden) heeft rond de 325000 gedraaid(moet nog even kijken weet het zo niet uit mijn hoofd) de auto is in goede staat op het linker achter scherm na.daar zit een roest plek die is niet helamaal doorgeroest maar heeft wel aandacht nodig.. intrieur heeft ook zijn nodige slijt plekken naar die jaren.. hij rijd en schakeld goed ![]() de vraag prijs is 900 euries.. bij vragen hoor ik het... de auto staat in drachten mvg marc ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook foto's van het linker achterscherm??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wist dat die vraag zou komen regel ik zo snel mogelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb ook wel interesse
![]() Heeft ie stuurbekrachtiging? En is dit type steek 4x108 of 4x100? Eventueel ook een interieurfoto erbij, en welke kleur is het interieur? Bedankt! Arne Last edited by Arne : 15-05-2008 at 12:10. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen stuurbekrachtiging...ook niet nodig hij stuurt toch ligt fotos van het inrieur word ook geregeld... steek weet ik niet dan zou ik even de wieldop er af moeten trekken ![]() ga voor je kijken vanmiddag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 4 x 100.....
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is een typ81 toch?
Wat ik er van kan vinden zou het zowel 4x108 als 100 kunnen zijn. Bij 4x100 heb ik erg veel interesse, heb nog een mooi setje wielen liggen. Wat voor kleur heeft het interieur trouwens? En waar zitten de slijtplekken/gaten? Sorry voor de vele vragen maar voor ik kom kijken vanuit omgeving Rotterdam moet ik wel eerst zeker weten dat het wat voor me is zoals je begrijpt ![]() Last edited by Arne : 15-05-2008 at 12:47. |
|
||||
|
||||
![]() Steek is idd 4x100
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je PM box zit vol
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nu niet meer.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by marcmk1 : 19-05-2008 at 13:26. |
|
||||
|
||||
![]() je hebt pm
|
||||
|
||||
![]() up..
deze auto staat er nog steeds!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jongens is vraagprijs he...
![]() de wielkast rand is bijgewerkt zodat het niet verder gaat roesten...(niet supper mooi) |
|
||||
|
||||
![]() en maar weer omhoog..
|
|
||||
|
||||
![]() verkocht!!
![]() |